تراکتور بدون این مدافع کلین‌شیت نمی‌کند!

تراکتور بدون این مدافع کلین‌شیت نمی‌کند!

پایگاه خبری فوتبالی - گل نخوردن‌های تراکتور با مدافع سابقا استقلالی خود تقارن جالبی پیدا کرده است.

به گزارش فوتبالی، قربان بردیف که ابتدای فصل تیمش در بخش دفاعی متزلزل نشان داده بود و مورد انتقاد قرار می‌گرفت، همان ابتدای کار و پس از اضافه شدن سیدمحمد حسینی خیلی زود این مدافع را برخلاف سنت خود در ترکیب ثابت تیمش قرار داد. مدافع سابق ساپینتو نیز سریع و در اولین بازی مقابل فولاد، خود را با فضای تیم جدید منطبق کرد.

اثر این هماهنگی به سرعت در بازی‌های بعدی دیده شد. سرمربی ترکمن با اضافه کردن نفراتی چون حق‌وردی و حسینی در کنار هادی محمدی به مثلت دلخواه دفاعی خود رسید و تراکتوری که در سه هفته ابتدایی ۶ بار دروازه خود را باز شده دیده بود، در چهار مسابقه پیاپی مقابل هوادار، آلومینیوم اراک، صنعت نفت و پرسپولیس موفق به ثبت کلین‌شیت شد تا ۳۶۰ دقیقه دروازه خود را بسته نگه دارد.

بازی با مس رفسنجان اما شروعی بر پایان این رکورد مثبت بود. مسابقه‌ای که با اخراج حسینی تراکتور ده نفره با یک گل در برابر شاگردان ربیعی مغلوب شد. اما در دو مسابقه بعدی این مدافع گچسارانی در ترکیب تیمش قرار نگرفته است. وی در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان به دلیل محرومیت بازی را از سکوها به تماشا نشسته بود و در بازی با سپاهان هم بنا به صلاحدید بردیف برای اولین بار نیمکت‌نشین بود تا تراکتور در این دو مسابقه دوباره ۶ گل دریافت کرده باشد.

با در نظر گرفتن نتایج بازی‌ها، ثبت کلین‌شیت توسط تی‌تی‌ها به طرز جالب توجهی به حضور این مدافع تنومند گره خورده و تراکتور هیچ گاه بدون حسینی موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود نشده است. باید ببینیم تصمیم سرمربی ترکمن در بازی مقابل ملوان چه خواهد بود و در روزی که اخباری به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش نیست، حسینی دوباره فیکس می‌شود یا خیر.

1997