حمله به تن هاگ به خاطر رونالدو: دلقک!

حمله به تن هاگ به خاطر رونالدو: دلقک!

پایگاه خبری فوتبالی - کوین پیترسن بازیکن کریکت، اریک تن هاگ سرمربی هلندی منچستریونایتد را "دلقک" نامید و همین مسئله باعث شد تا صفحه تیم انگلیسی تصویری که منتشر کرده بود را پاک کند!

به گزارش فوتبالی، صفحه توییتر منچستریونایتد تصویری از مسابقات جام جهانی کریکت منتشر کرد و نوشت:"دوره بیستم جام جهانی کریکت در حال برگزاری است. به اسطوره های کریکت خوشامد می گوییم که در مکان های بزرگی بازی کرده اند و با قهرمان های بزرگی در این سالها ملاقات کرده ایم."

کمی بعد پیترسن در پاسخ به این توییت نوشت:" لطفا عکس من را حذف کنید! نمی خواهم که عکس من در صفحه باشگاهی باشد که هدایت آن به عهده دلقکی است که به طور کامل به بهترین بازیکن دوران ما توهین کرده است. کریستیانو  رییس است. هیچ کس هرگز این دلقک را به یاد نخواهد آورد. باید بیدار شویم."

این کامنت باعث شد تا منچستریونایتد کمی بعد مجبور به حذف توییت خود شود هر چند که در نهایت پیام پیترسن وایرال شد تا آبروی تن هاگ کاملا برود. اختلاف مربی هلندی و یونایتد بر همه عیان شده است و به نظر می رسد که ادامه همکاری این دو میسر نیست. رونالدو به احتمال فراوان در زمستان از منچستریونایتد جدا خواهد شد. این بازیکن به نشانه تنبیه از لیست بازی پیش روی منچستریونایتد خط خورده است.

4125