جملات جالب اسطوره فوتبال فرانسه به بهانه وداعش از فوتبال

جملات جالب اسطوره فوتبال فرانسه به بهانه وداعش از فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی - فرانک ریبری اسطوره فوتبال فرانسه نه در ولدروم و نه در آلیانس آرنا  بلکه در آرچی امشب  از فوتبال وداع می کند.

به گزارش فوتبالی، ریبری در سن 39 سالگی امشب پیش از بازی سالرنتینانا و اسپتزیا با دنیای فوتبال وداع خواهد کرد. این مهاجم که به دریبل های تاکتیکی خود شناخته می شد، در دوران فوتبالش 9 بوندسلیگا و شش قهرمانی لیگ آلمان و البته یک چمپیونزلیگ با بایرن مونیخ کسب کرد و امشب با دنیای فوتبال وداع خواهد کرد. مهاجم فرانسوی در مصاحبه با گاتزتا دلوا اسپورت به مناسبت وداعش از فوتبال، جملات جالبی را بیان کرد:" در دنیای فوتبال در حال حاضر هیچ کس مثل من دریبل نمی زند... ترک سیگار دردناک است. یکی از پنج بازیکن برتر دنیا بودم؟ بله."

ریبری بیش از 20 سال در دنیای فوتبال حضور داشت. او در کشورهای فرانسه (بولونیه، آلس، برست، متز و مارسی)، ترکیه (گالاتاسرای)، آلمان (بایرن)، ایتالیا (فیورنتینا و سالرنیتانا) بازی کرد و 81 بازی نیز در تیم ملی کشورش داشت که 16 گل به ثمر رساند و در جام جهانی 2006 به نایب قهرمانی رسید. ریبری در سال 2013 امید زیادی به کسب توپ طلا داشت هر چند که در نهایت کریستیانو رونالدو جلوتر از او آن جایزه را به دست اورد.

4125