درگذشت بازیکن سابق تیم ملی ژاپن در 32 سالگی

درگذشت بازیکن سابق تیم ملی ژاپن در 32 سالگی

پایگاه خبری فوتبالی - ماساتو کودو بازیکن اسبق تیم ملی ژاپن که در تیم ونکوور وایتکپس در  لیگ کانادا و بریزبن رور در لیگ استرالیا بازی کرده بود، در سن 32 سالگی به علت بیماری "هیدروسفالی" درگذشت.

به گزارش فوتبالی، کودو  در هفته های اخیر در بیمارستان بستری شده بود که پس از مشخص شدن بیماریش تحت درمان قرار داشت. در حقیقت این بیماری که به "آب آوردن مغز" مشهور است باعث شد تا این بازیکن جانش را از دست بدهد.  کودو  در تیم تاگواجارو میازاکی در لیگ دسته سه ژاپن توپ می زد.

این مهاجم سالها در سطح اول فوتبال ژاپن بازی کرده بود و در تیم ملی فوتبال این کشور بازی کرده بود اما در مسیر پایان فوتبالش به لیگ دسته سه رفته بود. باشگاهش در بیانیه درگذشتش نوشته است:"کودو رفتار فوق العاده ای داشت، همیشه مراقب هم تیمی هایش، باشگاه و هواداران بود. از درگذشت زودهنگام چنین بازیکن بزرگی ویران شدیم."

کودو که در توکیو متولد شده بود، در سال 2009 با کاشیوا ریسول اولین بازی خود را در لیگ ژاپن داشت که در این لیگ در تیم سانفرسه هیروشیما نیز بازی کرد. وی در دوران فوتبالش 60 گل در لیگ ژاپن به ثمر رساند که در تیم ملی کشورش هم در چهار بازی در سال 2013 دو گل به ثمر رساند. او در لیگ استرالیا نیز در 21 بازی سه گل به ثمر رسانده بود.

4125