اولین قدم بزرگ بانوی پیر برای فرار از بحران

اولین قدم بزرگ بانوی پیر برای فرار از بحران

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس امشب در خانه خود به مصاف امپولی رفت و موفق شد حریفش را با نتیجه 4-0 شکست دهد.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس تا پیش از این بازی از 10 بازی خود 4 پیروزی به دست آورده بود و با 16 امتیاز شرایط خوبی در جدول نداشت. اما تیم آلگری در بازی قبلی خود در سری آ موفق شدند تورینو را در دربی شهر تورین 1-0 شکست دهند تا با روحیه بالاتری به این بازی قدم بگذارند. تیم آلگری می‌دانست برای عبور از بحران باید امپولی را شکست بدهد تا برای اولین بار در طول فصل دو پیروزی پیاپی را در سری آ تجربه کند.

یوونتوس بازی را خوب آغاز کرد و در همان دقایق اولیه دو فرصت گلزنی داشت که از دست رفت. ولی بیانکونری در دقیقه 8 به گل رسید. فیلیپ کاستیچ با دریافت توپ از رابیو سانتری به درون محوطه جریمه ارسال کرد و مویس کین با زمان‌سنجی عالی خود را به توپ رساند تا دروازه امپولی را باز کند. این اولین گل فصل ملی‌پوش ایتالیایی بود.

تنها 10 دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود که یوونتوس به گل رسید. مک‌کنی و کوادرادو این بار قدر فرصت را دانستند و همکاری‌شان به گل دوم یووه تبدیل شد. خوان کوادرادو کرنر را روی دروازه امپولی ارسال کرد تا مک‌کنی بالاتر از همه به هوا برخاسته و توپ را دور از دستهای ویکاریو، سنگربان امپولی، به تور بچسباند.

حملات یوونتوس ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 82 آدریان رابیو به گل رسید. کوادرادو بار دیگر پشت ضربه کرنر ایستاد و ارسال او با ضربه سر رابیو نزدیک بود به گل تبدیل شود که دروازه‌بان امپولی توپ را از دهانه دروازه بیرون کشید اما با استفاده از فناوری خط دروازه مشخص شد که توپ از خط عبور کرده است. به این ترتیب سومین گل بیانکونری به نام رابیو ثبت شد.

درحالیکه همه منتظر بودند سوت پایان بازی به صدا در بیاید آدریان رابیو موفق شد دومین گل خود در این بازی را روی پاس دانیلو، مدافع برزیلی هم‌تیمی‌اش، به ثمر برساند تا یوونتوس در دقیقه 90+4 چهارگله شود. بازی در نهایت با پیروزی 4-0 بیانکونری به پایان رسید تا آلگری یک برد باارزش و روحیه‌بخش به دست بیاورد.

4416