نیلوفر اردلان: به اهداف تاکتیکی خود رسیده‌ایم/ ما پیکان هستیم و تلاشمان برای کسب بهترین نتیجه است

نیلوفر اردلان: به اهداف تاکتیکی خود رسیده‌ایم/ ما پیکان هستیم و تلاشمان برای کسب بهترین نتیجه است

پایگاه خبری فوتبالی- نیلوفر اردلان پس از بازی مقابل نماینده شیراز درباره این دیدار و آخرین شرایط تیم پیکان صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی- ورزشی پیکان، نیلوفر اردلان پس از پایان دیدار با پویندگان صنعت فجر شیراز و کسب سومین پیروزی پیاپی پیکان در سوپرلیگ گفت: خدا را شکر می‌کنم که بعد از شروع فصل سختی که داشتیم و اینکه استارتمان در لیگ طبق پیش‌بینی‌هایمان انجام نشد، ما در سه بازی آخر مقابل، پالایش، مس و پویندگان به خواسته‌ها و اهداف و هماهنگی تاکتیکی رسیدیم. بچه‌ها باهم هماهنگ شدند و می‌توانند کنار هم روان بازی کنند.

اردلان در ادامه گفت: امروز با پویندگان صنعت فجر شیراز بازی داشتیم و با توجه به نتایجی که از قبل گرفته بود و به بقیه تیم‌ها گل زده بود ما هدفمان را در ابتدا روی گل‌ نخوردن متمرکز کرده بودیم. در این بازی هم از همه پتانسیل و نیروی جوانمان استفاده کردیم و در واقع سعی کردیم به بازیکنانی که کمتر بازی کردند میدان دهیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پیکان در انتها گفت: خدا را شکر که با روحیه خوب به استقبال نیم فصل دوم می رویم. استراحت کوتاه و یک هفته‌ای داریم و برای آن یک هفته هم به بچه‌ها برنامه تمرینی می‌دهیم. بازی‌های نیم فصل دوم سخت‌تر است و نتایجش برای ما اهمیت دارد اما ما پیکان هستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین نتایج را کسب کنیم.