پر درآمد ترین سرمربی حال حاضر سری آ چه کسی است؟(عکس)

پر درآمد ترین سرمربی حال حاضر سری آ چه کسی است؟(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از نکات حاشیه ای و مواردی که معمولا مورد توجه رسانه های مختلف قرار می گیرد، میزان درآمدی است که سرمربی های مختلف دارند و در واقع آن رقمی است که سرمربی ها از باشگاه های خود دریافت می کنند.

به گزارش فوتبالی، در سری آ ایتالیا در حال حاضر سرمربی های مطرح و نام آشنایی مثل ماسیمیلیانو آلگری، ژوزه مورینیو، اینزاگی، پیولی، ساری و ... مشغول به کار هستند و همین قضیه موجب کنجکاوی رسانه ها می شود تا درآمد آن ها را با هم مقایسه کنند و ببینند که کدام یک از این سرمربی ها درآمد بیشتری دارد.

در این فصل، آلگری 7 میلیون یورو از یوونتوس دریافت می کند. ژوزه مورینیو هم 7 میلیون یورو از باشگاه آ اس رم دریافت می کند و بدین ترتیب مورینیو و آلگری به عنوان پر درآمد ترین سرمربی های حال حاضر سری آ ایتالیا شناخته می شوند.

پس از این دو نفر، اینزاگی با دریافت 5.5 میلیون یورو از اینتر در جایگاه سوم قرار دارد و پیولی هم با دریافت 4 میلیون یورو از میلان در جایگاه چهارم قرار می گیرد. مائوریسیو ساری از لاتزیو 3 میلیون یورو دریافت می کند و اسپالتی هم همین رقم را از ناپولی می یگرد. گاسپرینی 2.2 میلیون یورو از آتالانتا دریافتی دارد و موتا هم 2 میلیون یورو می گیرد.

1470