درخشان: برد اقتصادی همیشه خوب نیست/ پرسپولیس نیاز به تغییرات دارد

درخشان: برد اقتصادی همیشه خوب نیست/ پرسپولیس نیاز به تغییرات دارد

پایگاه خبری فوتبالی _ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به بردروز گذشته این تیم مقابل ملوان و تداوم صدرنشینی در لیگ برتر واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی وبه نقل از فارس،حمید درخشان، درباره بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل ملوان گزارش داشت: درباره نیمه اول بازی حرف نزنیم بهتر است! پرسپولیس هیچ چیزی برای گفتن نداشت و این در حالی است که انتظار بیشتری از این تیم با این همه بازیکن می‌رود. انتظار داشتیم که پرسپولیس بهتر بازی کند اما در نیمه اول خیلی بد بودند. در نیمه دوم پرسپولیس شکل بهتری پیدا کرد و کمی به بازی سرعت داد. این موضوع باعث شد تا پرسپولیس کمی بالاتر بازی کند.

وی افزود: در نیمه اول هیچ حرکتی از کنار زمین نداشتیم و کاملاً بدون خطر بازی کردیم، اما در نیمه دوم شرایط بهتر شد و روی یک ارسال، لوکادیا گل زد. زمانی پرسپولیس که با دو مهاجم بازی کرد، فشاربیشتری به ملوان آورد و این موضوع باعث شد تا این تیم عقب‌تر بازی کند. وقتی پرسپولیس به گل رسید، بایدفشار را بیشتر می‌کرد تا باز هم به گل برسد، اما آنها به یک گل اکتفا کردند. به ملوان فرصت دادیم که از آنها استفاده نکردند، اما در مجموع به چیزی که مهم بود رسیدند و سه امتیاز مهم را کسب کردند. به نظر من با شرایط موجود در نحوه بازی پرسپولیس باید تغییر و تحولاتی صورت بگیرد و این تیم هجومی‌تر بازی کند.

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های یحیی گل‌محمدی که در کنفرانس خبری بعد از بازی گفته بود پرسپولیس خیلی خوب و جذاب بازی کرده، بیان کرد: من به حرف مربی تیم احترام می‌گذارم و حتماً ازدید خود این صحبت‌ها را مطرح کرده اما من که از بیرون بازی را می‌بینم نظریگری دارم ومی‌گویم. هر چند که در نیمه دوم شرایط کمی بهتر شد.

درخشان در پاسخ به این سوال که دلیل بد بازی کردن پرسپولیس در بازی با ملوان چه بوده است، افزود: در نحوه بازی کردن باید کمی بازنگری صورت بگیرد. اگر بخواهد با همین روند پیش برود مشکلات زیادی خواهد داشت اما این تیم نیاز به هماهنگی بیشتری دارد تا سرعت بازی بالا برود.

وی در پاسخ به این سوال که بردهای اقتصادی پرسپولیس خطرسازی نیست، گفت: باید هر دو طرف را ببینیم، یک طرف کسب سه امتیاز است که بسیار مهم است، اما از طرف دیگر این است که همیشه نمی‌توان به یک گل اکتفا کرد. چرا که شاید گاهی گرفتار شوید. باید نوع بازی پرسپولیس بهتر شود تا با گلهای بیشتر از زمین بیرون بیایند.

پیشکسوت در مورد اینکه این تیم با شرایط فعلی می‌تواند  مدعی اصلی قهرمانی باشد، تصریح کرد: بله، قطعاً قواره یک قهرمان را دارد، اما رقبای این تیم هم شق‌القمر نکرده اند. شرایطش متفاوت است چرا که از این تیم انتظارات بالاست و باید تهاجمی‌تر بازی کنند، چون هواداران چنین پرسپولیسی را دوست دارند. به نظر من باید در شیوه بازی پرسپولیس تجدید نظر شود تا این تیم دچار مشکل نشود.

۱۳۹۷