رسمی؛ اخراج اسطوره لیورپول از روی نیمکت استون ویلا

رسمی؛ اخراج اسطوره لیورپول از روی نیمکت استون ویلا

پایگاه خبری فوتبالی - پس از آن که استون ویلا در مقابل فولام با نتیجه سه بر صفر شکست خورد، حکم اخراج استیون جرارد نیز صادر شد.

به گزارش فوتبالی، شروع فصل ضعیف استون ویلا و قرار گرفتن این تیم در رده هفدهم جدول لیگ انگلیس باعث شد تا اسطوره لیورپول دوران نسبتا کوتاهی را در ویلاپارک داشته باشد و حکم اخراج وی صادر شود. استیون جرارد پس از بازی با فولام در این باره گفت:"سخت است اما من مردی در خدمت باشگاه هستم. می پذیرم و درک می کنم. شب سختی از نظر شخصی برای من بود. ببینیم چه می شود. شرایطی که در آن هستیم را درک می کنم. من یک جنگجو هستم اما هرگز ناامید نخواهم شد."

باشگاه استون ویلا در بیانیه خود نوشت:" از استیون به خاطر تلاش و تعهدی که داشت، تشکر می کنیم و در آینده برای او ارزوی موفقیت کنیم."

بدین ترتیب جرارد با اتمام یازدهمین بازی فصل استون ویلا در لیگ انگلیس، برکنار شد. تیم او در 9 بازی اخیر فقط یک پیروزی داشت. جرارد پس از درخشش در لیگ اسکاتلند راهی استون ویلا شد و به نظر می رسید که بتواند روزی روی نیمکت تیم محبوبش لیورپول بنشیند و جایگزین  کلوپ در آینده شود اما به نظر می رسد که فعلا نتوانسته مسیر درستی را طی کند و  اخراج از استون ویلا خبر ناخوشایندی برای استیون به شمار می رود.

4125