مدافع بارسلونا توسط هواداران به شدت هو شد

مدافع بارسلونا توسط هواداران به شدت هو شد

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران بارسلونا به نظر می رسد که قرار نیست جرارد پیکه مدافع باتجربه تیمشان را به خاطر اشتباهاتش در مقابل اینتر ببخشند.

به گزارش فوتبالی، پیکه نمایش بسیار ضعیفی در بازی بارسلونا و اینتر داشت و تیمش را در یک قدمی حذف از لیگ قهرمانان اروپا قرار داد. جرارد البته در بقیه بازیهایش هم عملکرد جالبی نداشته تا به یک نیمکت نشین دائمی تبدیل شود. پیکه در دقیقه 78 بازی بارسلونا و ویارئال به جای ژول کنده وارد زمین شد.

پیکه در بازی بارسلونا و ویارئال نیمکت نشین بود و کنده و مارکوس آلونسو در پست دفاع میانی قرار گرفتند. پیکه و اریک نیز روی نیمکت نشسته بودند. پیکه پس از نمایش ضعیفش مقابل اینتر، در مقابل رئال مادرید نیز بازی نکرده بود.

ژاوی با توجه به این که بارسلونا مقابل ویارئال پیش افتاده بود، در دقیقه 78 تصمیم گرفت که پیکه را به جای کنده وارد زمین کند که بخش زیادی از هواداران به هو کردن این مدافع پرداختند. در حقیقت پیکه در این فصل عملکرد بسیار ضعیفی داشته و از سویی درخواست باشگاه برای کاهش دستمزدش را نپذیرفته است. البته بخش کوچکی از هواداران نیز به تشویق پیکه پرداختند.جرارد در این فصل فقط هفت بازی داشته که در چهار تایش فیکس بوده است.

4125