خشم یک خبرنگار از تبلیغ احتمالی خواننده کلمبیایی روی پیراهن بارسلونا

خشم یک خبرنگار از تبلیغ احتمالی خواننده کلمبیایی روی پیراهن بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - زمانی که خوان لاپورتا خبر توافق با اسپاتیفای را اعلام کرد، این توافق را بزرگترین قرارداد اسپانسری تاریخ بارسلونا عنوان کرد.

به گزارش فوتبالی، این شرکت نه تنها به اسپانسر اصلی پیراهن اصلی و تمرینی بارسلونا تبدیل شد بلکه به مدت دوازده سال نام ورزشگاه بارسلونا یعنی نیوکمپ را هم اجاره کرد. بارسلونا به صورت رسمی از جزییات قرارداد خبر نداد هر چند که گفته می شود که کاتالان ها حداقل 435 میلیون یورو درآمدزایی خواهند کرد.

بارسلونا در این فصل پیراهنی با آرم اسپاتیفای را به تن می کند هر چند که آنها برای ال کلاسیکو با پیراهنی متفاوت ظاهر شدند که لوگوی "دریک" خواننده محبوب را به بهانه رسیدن وی به 50 میلیارد پخش در اینستاگرام روی لوگوی خود زدند. اخیرا شایعاتی مطرح شده که بارسلونا در آینده لوگوی شکیرا، خواننده کلمبیایی و همسر سابق پیکه را روی پیراهن خود قرار خواهد داد، اتفاقی که بسیار عجیب است چرا که به طور مثال ممکن است که پیکه مجبور شود که با آرم همسر سابقش در زمین فوتبال ظاهر شود!

به نظر می رسد که هواداران کاتالونیا از این مسئله چندان خوشحال نیستند. "رامونسین" یکی از خبرنگاران سرشناس کاتالونیا از این مسئله  به شدت انتقاد کرد و گفت:"اسپاتیفای باید به دنبال همکاری با دنیای موسیقی باشد. آنها به ازای هر بار پخش موسیقی به هنرمندان 0.003 یورو پول می دهند اما به بارسلونا برای یک فصل 90 میلیون یورو می پردازند. آنها فقط باید به بارسلونا پولی را بپردازند که حقش است. نباید اجازه بدهیم که روی پیراهن ما را به تبلیغات موزیسین ها تبدیل کنند. باید گروهی وجود داشته باشند که جلوی این کار را بگیرند."

4125