50 مربی برتر دنیا؛ ژاوی بهتر از مورینیو و انریکه

50 مربی برتر دنیا؛ ژاوی بهتر از مورینیو و انریکه

پایگاه خبری فوتبالی  - فورفورتو لیستی از 50 مربی برتر دنیا را اعلام کرد که حضور ژاوی در رده چهاردهم از نظر برخی با انتقاد همراه شده است.

به گزارش فوتبالی، فورفورتو در گزارش خود اعلام کرده است که کار ژاوی در کمتر از یک سال حضور در بارسلونا عالی بوده است هر چند که ژاوی از نظر آماری عملکرد جالبی نداشته است اما به نظر می رسد که این نشریه علاقه زیادی به وی دارد و این بازیکن را دارای "آینده ای درخشان" می داند. در حقیقت بارسلونا با شکست مقابل رئال مادرید، صدرنشینی لالیگا را از دست داد و برای دومین سال متوالی در آستانه حذف از لیگ قهرمانان است اما ژاوی بالاتر از چهره هایی نظیر تن هاگ (پانزدهم)، مانچینی (هجدهم)، آمری (20)، گلاسنر (21)، گایاردو (31)، لوئیز انریکه (34)، مورینیو (35) و اینزاگی (40) قرار گرفته است.

در این رده بندی گواردیولا در رده اول قرار گرفته و آنچلوتی، کلوپ، کونته، پیولی، آرتتا، توخل، پاتر، ناگلسمن، سیمئونه، فلیک، گالتیه و هو در رده های بعدی هستند. رونالد کومان مربی هلندی سابق بارسلونا یکی از غایبان شاخص لیست 50 نفره است. باید دید که آیا ژاوی می تواند در بارسلونا ثابت کند که منتقدانش اشتباه کرده اند یا نه. قطعا این مربی در ادامه فصل در لالیگا و احتمالا لیگ اروپا فرصت دارد که ورق را به سوی خودش برگرداند.

4125