بازیکنی که باعث شکست‌ناپذیری منچستریونایتد شد

بازیکنی که باعث شکست‌ناپذیری منچستریونایتد شد

پایگاه خبری فوتبالی - کاسمیرو هافبک برزیلی منچستریونایتد در اولدترافورد در اواخر ماه آگوست معارفه شد.

به گزارش فوتبالی، کاسمیرو در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی از رئال مادرید به منچستریونایتد ملحق شد و پیش از بازی تیمش و لیورپول در مقابل هواداران معارفه شد. کاسمیرو در اولین بازیهایش در منچستریونایتد نیمکت نشین بود اما به تدریج جایگاهش را پیدا کرد و حالا به بازیکنی کلیدی در تیم تن هاگ تبدیل شده است.

تن هاگ نشان داده که اگر بازیکنی بدرخشد، به ترکیب می رسد در غیر این صورت باید منتظر فرصتش از روی نیمکت باشد. در حقیقت عملکرد خوب مک تامینی در شروع فصل باعث شده بود تا کار کاسمیرو برای رسیدن به ترکیب سخت باشد. کاسمیرو از بازی مقابل شریف به بعد کم کم سعی کرد که جایگاهش را پیدا کند و اعتماد تن هاگ را به دست آورد.

تن هاگ پس از شکست در بازی منچسترسیتی و منچستریونایتد تصمیم گرفت که در ترکیب تیمش تغییراتی داشته باشد. کاسمیرو در آن شب نیمکت نشین بود. بازیکن برزیلی در هفته بعدش اولین حضور فیکس خود را در لیگ انگلیس تجربه کرد. کاسمیرو در آن بازی روی گل اورتون که توسط ایووبی ثبت شد، مرتکب اشتباه شد اما ناامید نشد و به تلاش ادامه داد تا با پاس گل به رونالدو به پیروزی یونایتد در گودیسون پارک کمک کند و اشتباهش را جبران کند.

از آن بازی به بعد، منچستریونایتد شکست نخورده که بخش مهمی از این روند به خاطر کاسمیرو بوده است. آنها در مقابل اومونیا دو پیروزی داشتند و در مقابل تاتنهام نیز برنده شدند و نیوکاسل تنها تیمی بود که از آنها امتیاز گرفت و کار را به تساوی کشاند. کاسمیرو دوران درخشانی در رئال مادرید و تیم ملی برزیل داشته و حالا می خواهد در یونایتد هم بدرخشد. حضور کاسمیرو درون زمین باعث می شود تا برونو فرناندز و فرد با خیال راحت به حملات اضافه شوند و به حریف فشار بیاورند.

4125