عکس؛ بهترین تنیسور جهان در کنار بهترین فوتبالیست جهان

عکس؛ بهترین تنیسور جهان در کنار بهترین فوتبالیست جهان

پایگاه خبری فوتبالی - بازی شب گذشته میان رئال مادرید و الچه در ورزشگاه مارتینز والرو فرصتی بود تا بهترین بازیکنان تنیس و فوتبال جهان با همدیگر ملاقات کنند.

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما در اولین بازی خود پس از کسب توپ طلای 2022 به مارتینز والرو زد که یک گل سالم زد و دو گلش هم توسط داور ویدیویی مردود شد. در پایان بازی اما کارلوس الکاراز تنیسور محبوب و سرشناس اسپانیایی به رختکن رئال مادرید رفت و با بنزما و سایر اعضای تیم جشن گرفت.

در حقیقت آلکاراز که به شدت رئالی است و اخیرا عنوان تنیسور شماره یک جهان را هم کسب کرده،  از فرصت نزدیکی استادیوم الچه به منزلش استفاده کرد تا بازی را از نزدیک تماشا کند. خوان کارلوس فررو مرد شماره یک سابق تنیس جهان و مربی الکاراز نیز او را همراهی کرد. هر دو در جایگاه ویژه استادیوم مارتینز والرو حضور داشتند و از بازی درخشان رئال مادرید و پیروزی این تیم با نتیجه سه بر صفر لذت بردند.

کارلوس آلکاراز در پایان بازی به رختکن رئال مادرید رفت تا با بنزما و سایر رئالی ها عکس یادگاری بگیرد. این تنیسور به شدت رئالی است و سال گذشته در جشن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا نیز در ورزشگاه حضور پیدا کرد تا قهرمانی تیم محبوبش را از نزدیک تماشا کند.

4125