دلیل عجیب کارت قرمز هافبک بتیس: سوالات خانوادگی داور!

دلیل عجیب کارت قرمز هافبک بتیس: سوالات خانوادگی داور!

پایگاه خبری فوتبالی - چهارشنبه بازی کادیز و بتیس در میراندیا با تساوی بدون گل به اتمام رسید اما این بازی با وجود این که گل نداشت، جنجال ها و درگیری های زیادی داشت.

به گزارش فوتبالی، سرجیو کانالس هافبک بتیس در آخرین دقیقه بازی با دریافت دومین کارت زرد خود از زمین اخراج شد. این اولین بار در دوران فوتبال کانالس با 460 بازی در سطح حرفه ای بود که این بازیکن کارت قرمز دریافت می کرد و از زمین اخراج می شد.

ماتئو لاهوز داور بازی در گزارش خود ننوشته است که به چه دلیل به بازیکن بتیس کارت قرمز نشان داده و او را اخراج کرده است. لاهوز در گزارش خود نوشته است که کارت زرد اول به خاطر اعتراض به تصمیم های داوری بوده است و کارت زرد دوم نیز به علت ادامه اعتراض به تصمیم های داوری با وجود تذکر از جانب داور.

حالا مارکا گزارش داده است که کانالس در رختکن در مورد این اتفاق  به هم تیمی هایش توضیح داده است. کارت زرد اول کانالس به این دلیل بوده که او از داور خواسته تا یک دقیقه بیشتر وقت اضافه بگیرد چرا که اعتقاد داشته که در حین وقت اضافه بازی، یک دقیقه بازی متوقف شده است. لاهوز بعد از  آن به ساعتش اشاره می کند و می گوید که وقت را نگه داشته است که در نهایت داور تصمیم می گیرد که به او کارت زرد نشان بدهد. بعد از آن لاهوز به کانالس می گوید که اگر حرف دیگری بزند، کارت زرد دوم را نشان می دهد و سرجیو می گوید که مشکلی نیست اما داور هم حق ندارد که بیشتر از این در مورد خانواده اش از او سوال بپرسد. در حقیقت هر چند که کانالس و لاهوز هیچ رابطه شخصی با هم ندارند، داور در جریان بازی چندین بار جویای احوال خانواده کانالس شده است.  لاهوز از جمله کانالس عصبانی می شود و به او اولین کارت قرمز دوران فوتبالش را نشان می دهد تا این هافبک بازی بتیس و اتلتیکو را از دست بدهد.

4125