حمله سارقان به منزل بازیکن میلان در حضور همسر و فرزندش

حمله سارقان به منزل بازیکن میلان در حضور همسر و فرزندش

پایگاه خبری فوتبالی - تئو هرناندز جدیدترین ستاره فوتبال دنیا است که با سرقت از منزلش مواجه شده است چرا که توماس مولر، مارکو وراتی، سامو کاستیخو یا پیر امریک اوبامیانگ برخی از اشخاص دیگری بوده اند که در ماه های اخیر با سرقت مواجه شده اند.

به گزارش فوتبالی، منزل بازیکن سابق رئال مادرید و سوسیه داد سه شنبه شب و در زمانی که این بازیکن در خانه نبود، مورد حمله سارقان قرار گرفت.  اولین گزارشات حاکی از آن است که همسرش زوئی کریستوفولی که یکی از شخصیت های معروف اینستاگرامی است و پسر شش ماهه اش جونیور در زمان سرقت در خانه بوده اند که البته خبری از اعمال خشونت و کتک زدن آنها نبوده است.

با این وجود گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که سارقان از زوئی خواسته اند که در گاو صندوق را باز کند. به نظر می رسد که خانواده تئو هرناندز در منزلشان ساعات پر استرسی را داشته اند. گروهی از سارقان وارد منزل وی شده اند و برخی از اموال شخصی وی به ارزش چندین میلیون یورو را به سرقت برده اند. در حال حاضر پلیس ها سعی دارند که با استفاده از دوربین های امنیتی و با کمک اظهارات همسر تئو هرناندز سارقان را هر چه زودتر بازداشت کنند. خوشبختانه البته صدمه جانی به همسر و فرزند ستاره میلان وارد نشده است.

4125