عکس؛ ادای احترام باشگاه اسپانیایی به برنده توپ طلا

عکس؛ ادای احترام باشگاه اسپانیایی به برنده توپ طلا

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه الچه به کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید به خاطر کسب توپ طلا اهدای احترام کرد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه الچه پیش از بازی این تیم و رئال مادرید در روز چهارشنبه، در اقدامی زیبا تصمیم گرفت که از کریم بنزما تجلیل کند. مهاجم فرانسوی دوشنبه گذشته توانست توپ طلای سال 2022 را با شایستگی کسب کند و از رقبایش سبقت بگیرد.  مدیر باشگاه الچه نیز در اقدامی زیبا لوح افتخاری را به کریم بنزما پیش از بازی تقدیم کرد.  باشگاه الچه در بیانیه خود در این باره نوشته است:" باشگاه به کریم بنزما به خاطر توپ طلای 2022 و کسب عنوان بهترین بازیکن دنیا ادای احترام کرد. این هدیه را در ورزشگاه مارتینز والرو در اولین بازی خود پس از دریافت جایزه به او اهدا کردیم."

باشگاه رئال مادرید نیز در پیامی از باشگاه الچه تشکر کرد و  این رفتار آنها را "اقدامی زیبا" دانست.  کریم بنزما نیز تصویری از اقدام باشگاه الچه را بازنشر کرد تا از انها تشکر کند.

بنزما در بازی رئال مادرید و الچه یک گل سالم زد و البته دو گلش هم توسط داور ویدیویی به علت آفساید مردود شدند. اقدام زیبای دیگر بنزما در بازی مقابل الچه زمانی بود که یکی از تماشاگران روی سکوها از حال رفته بود. در حالی که داور متوجه این مسئله نشده بود، بنزما توپ را نگه داشت تا بازی متوقف شود و به شرایط این هوادار رسیدگی شود.

4125