واکنش ژاوی به احتمال اخراجش از بارسلونا

واکنش ژاوی به احتمال اخراجش از بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز به خوبی می‌داند که در صورت کسب نتایج نامناسب، باید از کارش در بارسلونا کناره‌گیری کند. 

به گزارش فوتبالی، بلوگرانا روزهای دشواری را سپری می‌کند. هفته گذشته تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر هم به میدان رفتند و در نهایت لوس بلانکوس با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید. البته شاگردان ژاوی چند روز قبل از این بازی مقابل اینتر در لیگ قهرمانان اروپا نتوانستند به پیروزی برسند تا شرایط صعودشان به مرحله حذفی بسیار سخت شود. تمامی این مسائل باعث شده تا جایگاه سرمربی سابق السد به خطر بیافتد. 

به نقل از سایت گل، ژاوی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است بارسلونا با او قطع همکاری کند، گفت: "بله، فوتبال همین است. الان باید به راه‌مان ادامه دهیم و با واقعیت روبرو شویم، اما من همیشه مثبت اندیش هستم. با تلاشی که باشگاه و بازیکنان می‌کنند، ما باید برای فتح جام‌ها تلاش کنیم."

"اگر در این راه ناکام بمانیم، همانطور که خوان لاپورتا رئیس باشگاه گفت، عواقبی در انتظار ما خواهد بود. اگر برنده نشویم، یک مربی دیگر می‌آید، اما من با تمام توانم خواهم جنگید تا هواداران و رئیس را ناامید نکنم."                   

4416