مهدی تاج خانه تکانی فدراسیون فوتبال را آغاز کرد

مهدی تاج خانه تکانی فدراسیون فوتبال را آغاز کرد

پایگاه خبری فوتبالی- پس از اینکه خبر رسید که آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ فوتسال کنار گذاشته شد، پیش بینی می شد که برکناری های دیگری در کار است.

به گزارش فوتبالی، در هر حال فدراسیون فوتبال در سالهای گذشته با مشکل نیروی انسانی و برخی ناکارآمدی ها مواجه بوده و بسیاری اتفاقات باورنکردنی که به فوتبال ایران ضربه زده است به همین دلیل افتاده است.

همانطور که گفته شد، یکی دو روز قبل بود که اعلام شد که آرش جابری – که در سه سال گذشته به عنوان سرپرست سازمان لیگ فوتسال مشغول به کار بود – از سمتش کنار گذاشته شده است.

بر اساس خبرهایی که به فوتبالی رسیده است، چهار عضو دیگر فدراسیون فوتبال در بخش های فوتبال ساحلی، فوتسال و همچنین دو کارمند زن تقریبا با سابقه فدراسیون فوتبال کنار گذاشته اند. 

کسی از سمتش در کمیته فوتسال کنار گذاشته شده یک عضو باسابقه فدراسیون فوتبال است که گفته شده در بخش فوتبال ساحلی، بالاترین شخص در سطح اجرایی این دپارتمان بوده است!

البته خبرگزاری مهر در گزارشی به دلیل این موضوع اشاره کرده و نوشته است: «دلیل اصلی تغییر این سه عضو مشغول به کار در فوتسال و فوتبال ساحلی، مواضع نزدیک آنها به میرشاد ماجدی سرپرست سابق فدراسیون فوتبال بوده است. ماجدی در انتخابات اخیر فدراسیون فوتبال، چالش‌های زیادی با مهدی تاج داشت.» به نظر نمی رسد تحلیل خبرگزاری مهر در این باره کامل باشد چرا که شنیده شده دلایل دیگری هم درباره کنار گذاشته شدن این افراد وجود دارد که شاید به ماجراهای انتخابات فدراسیون فوتبال بستگی نداشته باشد.

به نظر می رسد فدراسیون فوتبال در دوران مهدی تاج، خانه تکانی در این فدراسیون را آغاز کرده و برکناری ها به منظور بهبود بخشیدن به اوضاع فوتبال کشور در سطح اداری و اجرایی، ادامه خواهد داشت. فدراسیون فوتبال به چنین خانه تکانی احتیاج داشت.

 هر چند شهاب الدین عزیزی خادم، وعده خانه تکانی داده بود اما زمانی که او رییس شد، همه چیز را فراموش کرد و بر حفظ وضعیت موجود، کوشید که در نهایت وضعیتی پیش آمد که اعضای هیات رییسه او را عزل کردند.

7655