عکس؛ قهرمانی لوییس سوارز در تیم جدیدش

عکس؛ قهرمانی لوییس سوارز در تیم جدیدش

پایگاه خبری فوتبالی - لوییس سوارز، ستاره اروگوئه ای سابق اتلتیکو مادرید، بارسلونا و لیورپول، اکنون در تیم جدیدش به قهرمانی رسیده است.

به گزارش فوتبالی، لوئیس سوارز که در تابستان گذشته راهی ناسیونال اروگوئه شد، اکنون به همراه این تیم به مقام قهرمانی رسیده است و در رقابت های لیگ اروگوئه قهرمان شده است. سوارز برای اولین بار است که در بازگشت به تیم دوران کودکی خود قهرمان می شود. این قهرمانی پس از پیروزی دو بر یک ناسیونال مقابل سریتو به دست آمد.

لوئیس سوارز 16 سال پیش زمانی که تازه دوران حرفه ای خود را شروع کرده بود هم در این تیم حضور داشت و موفق شده بود قهرمان رقابت های لیگ اروگوئه شود و پس از آن بود که توانست راهی به فوتبال اروپا پیدا کند و در آژاکس، لیورپول، بارسلونا و اتلتیکو مادرید توپ بزند و قهرمانی های مختلفی به دست بیاورد.

لوئیس سوارز اکنون با این قهرمانی به تعداد 20 قهرمانی در دوران حرفه ای خود رسیده است و بازیکن پر افتخاری در فوتبال اروگوئه به حساب می آید.

این بازی برای لوئیس سوارز به نوعی آخرین بازی او در ناسیونال پیش از جام جهانی بود و در حال حاضر حدود یک ماه تا شروع جام جهانی مانده است و باید دید که عملکرد سوارز در جام جهانی 2022 قطر به چه شکل خواهد بود.

1470