روایت نیمار از انتخاب میان رئال مادرید و بارسلونا

روایت نیمار از انتخاب میان رئال مادرید و بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار در دادگاه حضور پیدا کرد و این بحث که پیوستنش به بارسلونا به خاطر پول بوده است را رد کرد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن برزیلی در دادگاه گفت که به خاطر تحقق رویای کودکی خود به بارسلونا ملحق شده است. جلسه دادگاه نیمار در روز دوشنبه خیلی زود به پایان رسیده بود چرا که نیمار به قاضی اعلام کرد که شب قبلش بازی داشته است و به استراحت بیشتری نیاز دارد.

در روز سه شنبه فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید و رائول سانلهی مدیر ورزشی سابق بارسلونا به عنوان شاهد به سوالات طرفین پاسخ دادند.  نیمار در این دادگاه به مدت پنج دقیقه شهادت داد که در بخشی از صحبت هایش گفت:"از پیشنهادهای باشگاه های دیگر خبر داشتم اما رویای من پیوستن به بارسا بود و در سال 2013 تصمیم گرفتم که از بارسلونا جدا شوم و به سانتوس بروم. گزینه های مختلفی داشتم اما رویایم همیشه پیوستن به بارسلونا بود. از بچگی می خواستم در آن جا بازی کنم و همیشه قلبم را دنبال کردم. یادم است که رئال مادرید یکی از مشتریانم بود و بقیه مشتریانم را به خاطر نمی آورم. در آخرین لحظه در میان رئال مادرید و بارسلونا باید انتخاب می کردم و قلبم، بارسا را انتخاب کرد. مذاکرات مربوط به پدرم بود، من نقشی نداشتم. من هر چیزی که پدرم می گفت را امضا می کردم."

شرکت "دیس" که توسط وکلای سابق نیمار اداره می شود، از بازیکن برزیلی شکایت کرده است و معتقد است که آنها مبالغ واقعی انتقال را پنهان کرده اند. این شرکت در شکایت خود خواستار دو سال حبس و غرامت از نیمار شده است چرا که آنها معتقدند که حق واقعیشان پرداخته نشده است.

4125

4125