وداع یکی از ستارگان تیم ملی پرتغال با جام جهانی قطر

وداع یکی از ستارگان تیم ملی پرتغال با جام جهانی قطر

پایگاه خبری فوتبالی - با وجود پیروزی لیورپول مقابل منچسترسیتی، سرخ ها با یک خبر بسیار ناگوار مواجه شدند.

به گزارش فوتبالی، یورگن کلوپ مربی آلمانی در کنفرانس مطبوعاتی تایید کرد که دیگو ژوتا دچار مصدومیت شده است. بدین ترتیب ژوتا شانس حضور در جام جهانی قطر را از دست خواهد داد. کلوپ در این باره گفت:"حقیقتا اخبار خوشی در مورد دیگو وجود ندارد. جام جهانی را از دست می دهد. مصدومیت بسیار شدیدی است. خبر بسیار ناگواری برای ما و تیم ملی پرتغال است. اولین تشخیص بسیار مشخص بود و خبر ناگواری برای ماست. دوره سختی را پشت سر می گذاریم. به مصدومیت ها عادت داریم اما حالا باید با همه انرژی ممکن مقابل وستهام قرار بگیریم و از کامل ترین ترکیب ممکن استفاده کنیم. ژوتا نیازی به جراحی ندارد اما ماه ها از میادین دور است. نمی توانم زمان دقیقی مشخص کنم. می دانم که مدت زیادی از میادین دور است."

خود ژوتا نیز پس از مشخص شدن مصدومیتش در پیامی نوشت:" پس از یک نتیجه بسیار خوب در آنفیلد، شب برای من به بدترین شکل به پایان رسید. از بیرون از باشگاه و کشورم حمایت خواهم کرد و تلاش می کنم تا هر چه زودتر برگردم."

ژوتا یکی از ذخیره های طلایی لیورپول به شمار می رود که البته در تیم ملی پرتغال از چهره های شاخص و مهم بود و غیبتش کاملا به چشم خواهد آمد.

4125