عکس؛ اشک و گریه هیگواین هنگام خداحافظی از دنیای فوتبال

عکس؛ اشک و گریه هیگواین هنگام خداحافظی از دنیای فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی - گونزالو هیگواین، مهاجم آرژانتینی که در تیم اینتر میامی توپ می زد، به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و آخرین بازی خود را انجام داد.

به گزارش فوتبالی، دیدار اینتر میامی مقابل نیویورک سیتی، آخرین بازی دوران حرفه ای گونزالو هیگواین بود که بامداد امروز برگزار شد و بدین ترتیب هیگواین به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. او پیش تر گفته بود که قرار است از دنیای فوتبال خداحافظی کند و در حال حاضر آخرین روزهایش را به عنوان یک بازیکن سپری می کند. اکنون روز خداحافظی او فرا رسید این بازیکن هم از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

آخرین بازی هیگواین یک بازی تلخ بود چرا که اینتر میامی با نتیجه سه بر صفر مقابل نیویورک سیتی شکست خورد و حرفی برای گفتن نداشت. هیگواین پس از پایان بازی و هنگام خداحافظی از دنیای فوتبال احساساتی شد و اشک ریخت و گریه کرد و بدین ترتیب دوران حرفه ای او با اشک و گریه خاتمه یافت.

هیگواین بین سال های 2007 تا 2013 در رئال مادرید توپ زده است و دوران نسبتا خوبی در آن تیم داشت. او اکنون در سن 34 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است. هیگواین سابقه بازی در میلان، ناپولی، یوونتوس و چلسی را هم در کارنامه خود دارد.

1470