از گرفتن پنالتی تا مصاحبه طوفانی؛ زارع دوباره به پرسپولیس رسید

از گرفتن پنالتی تا مصاحبه طوفانی؛ زارع دوباره به پرسپولیس رسید

پایگاه خبری فوتبالی- آیا تقابل مازیار زارع و پرسپولیس باز هم جنجالی خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، یکی از دیدارهای جذاب هفته دهم لیگ برتر رویارویی شاگردان یحیی گل‌محمدی با قوهای سپید انزلی خواهد بود و یکی از چهره‌های ویژه این بازی، بدون شک مازیار زارع است.

مازیار زارع که پیش از این 2 فصل سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را در کارنامه دارد، همواره در نبرد مقابل پرسپولیس در متن حواشی قرار داشته است.

اولین تقابل جنجالی مازیار و پرسپولیس به بهمن 1393 برمی‌گردد که بازی پرسپولیس و ملوان در تهران  و ورزشگاه آزادی برگزار ‌شد. ملوان با هدایت فیروز کریمی با یک گل از پرسپولیس - که در آن مقطع حمید درخشان هدایتش را به عهده داشت - عقب بود. در دقایق پایانی داور یک پنالتی برای پرسپولیس گرفت و درواز‌ه‌بان ملوان را اخراج کرد. کریمی هر 3 تعویضش را انجام داده بود و به همین دلیل مازیار در دروازه ایستاد. فرناندو گابریل هافبک چپ پای پرسپولیس پشت پنالتی ایستاد. اما در کمال تعجب مازیار با یک شیرجه دقیق این پنالتی را گرفت و ملوان بازی را برد!‌

دومین جنجال مازیار زارع و قرمزهای پایتخت یک‌سال بعد و در زمستان  1394 رخ داد ملوان باز هم برای بازی با پرسپولیس به تهران آمده بود اما هواداران پرسپولیس حسابی از خجالت او در آمدند و تا می‌تواستند علیه بازیکن سابق خودشان شعار دادند. زارع در پایان بازی در مصاحبه‌ای جنجالی گفت: "نمی‌دانم چرا هر بار که به تهران می‌آیم هواداران پرسپولیس علیه من شعار می‌دهند. هر وقت تماشاگران ما علیه کسی شعار می‌دهند محروم می‌شوند اما هواداران پرسپولیس همیشه به من فحش می‌دهند و اتفاقی نمی‌افتد. من می‌گویم فحش می‌دهند، ناز شست‌شان! حداقل محروم‌شان کنید. فکر می‌کنم پنالتی که پارسال از آنها گرفته بودم، آتش‌شان زده بود!"

اما آخرین تقابل او پرسپولیس که موجب سقوط این تیم به لیگ دسته اول شد مربوط به فروردین سال 95 است. جایی که در بازی برگشت پرسپولیس و ملوان که در انزلی برگزار می‌شد ابتدا پرسپولیس با گل بنگستون جلو افتاد، اما ملوان خیلی زود این گل را با ضربه رافخایی جبران کرد در ادامه شادی مازیار و جلال رافخایی بعد از این گل چندان به مذاق بازیکنان پرسپولیس خوش نیامد، پرسپولیس اما در دقیقه 94 با ضربه کمال کامیابی نیا به گل پیروزی رسید، مسلمان و احمدزاده به تلافی حرکت زارع و رافخایی همان شادی گل را تکرار کردند اما زارع این حرکت را تاب نیاورد و نزدیک بود با بازیکنان پرسپولیس درگیر شود که بقیه اجازه چنین اتفاقی را ندادند.

حال باید منتظر ماند و دید 6 سال پس از آخرین رویارویی مازیار و پرسپولیس آیا این بار تقابل او قرمزها در لباس مربیگری جنجالی خواهد شد یا خیر.

7655