توضیح بهتاج در مورد سه بازیکن پرسوال تراکتور

توضیح بهتاج در مورد سه بازیکن پرسوال تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی – سرپرست مدیرعاملی تراکتور راجع به شرایط سه بازیکن تیمش اظهار نظر کرد.

به گزارش فوتبالی، مهدی امینی، سعید واسعی و رضا یزدان دوست سه بازیکنی هستند که حرف و حدیث پیرامون آن‌ها زیاد است و سوژه سوال خبرنگار فوتبالی از ایوب بهتاج در نشست خبری او شدند.

بهتاج در رابطه با مهدی امینی و اینکه آیا وی خرید نیم فصل تراکتور خواهد بود، چنین توضیح داد: راجع به مهدی امینی نگوییم که در لیگ چهار اسپانیا بوده بلکه اینطور ببینیم که در لیگ برتر هم بوده است. از مدیران قبل ما ایراد گرفته شده که دروازه‌بان دوم‌ خوبی نداشتیم. ما یک مربی دروازه‌بانی داریم که در ایران تاپِ تاپ است! ما به ایشان گفتیم راجع به آینده دروازه‌بانی ما در فصول آینده هر ایده و فکری دارید، استقبال می‌کنیم و ما با ایشان مشورت نکنیم با چه کسی مشورت کنیم؟ ایشان شاید به جز آقای امینی از ما سه چهار نفر دیگر را هم بخواهند که آن‌ها را هم بیاوریم و ایشان تشخیص می‌دهند بین این نفرات چه کسی می‌تواند قرارداد ثابت داشته باشد و در آینده به درد تراکتور می‌خورد. همان طور که در بحث جذب بازیکن تابع آقای بردیف هستیم، در بحث جذب درواز‌ه‌بان هم با دست فرمان مربی دروازه‌بانان جلو می‌رویم.

بهتاج در رابطه با سعید واسعی افزود: چند بار خواهش کرده‌ام کلمه "اخراج" را برای آقای واسعی به کار نبرید. ما با ایشان به توافقی رسیدیم که به نفع باشگاه بود و شاید به نفع ایشان نیز بود که به یک کشور خارجی، یک شهر دیگر و یک تیم دیگر بروند و ظرفیت‌های خودش را بهتر از اینجا به نمایش بگذارد. این توافق نیز به عمل آمد و به نفع طرفین بود. در دنیا این همه بازیکن با باشگاه‌هایشان توافق می‌کنند یکی هم برای ما رخ داده و اگر گناه کبیره‌ای مرتکب شدیم ببخشید! روندی عادی است و شاید در نیم فصل با چند بازیکن بدین شکل به توافق برسیم.

وی در پایان راجع به اینکه چرا از رضا یزدان‌دوست استفاده نمی‌شود و مشکلات قراردادی وی اظهار داشت: بعضی اوقات بازیکن به این نتیجه می‌رسد که با سلیقه این سرمربی شاید تا آخر فصل بازی به من نرسد. این مورد را روزی که قرارداد می‌بست نمی‌دانست و بعدا شناخت حاصل می‌شود. آقای یزدان‌دوست یکی از با اخلاق‌ترین ورزشکارانی است که دیده‌ام و اگر ایشان درخواستی را داشته باشند که به نفع خودش و به نفع باشگاه باشد من با سرمربی صحبت خواهم کرد و توافق را انجام می‌دهیم.

1997