رونالدو با چه عملکردی در رده بیستم توپ طلا قرار گرفت؟ (عکس)

رونالدو با چه عملکردی در رده بیستم توپ طلا قرار گرفت؟ (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - سال 2022 چندان برای کریستیانو رونالدو سال خوبی نبود و او اکنون در شیاطین سرخ در وضعیت مناسبی نیست و در آستانه جام جهانی خیلی ها منتظر هستند ببینند عملکرد فوق ستاره پرتغالی در رقابت های جام جهانی قطر به چه شکل خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در رده بندی توپ طلای سال 2022 در رده بیستم قرار گرفت و بدین ترتیب جایگاه ضعیفی به دست آورد. او فاتح 5 جایزه توپ طلا است و پس از لیونل مسی پر افتخار ترین بازیکن تاریخ این جایزه است. البته لیونل مسی به طور کلی در این رده بندی توپ طلای 2022 حضور نداشت و اوضاع او بسیار بد تر از کریستیانو رونالدو بود.

اما اگر بخواهیم عملکرد رونالدو در فصل 2021/22 را نگاهی بیندازیم، می بینیم که این ستاره پرتغالی در 38 بازی، 24 گل به ثمر رسانده است که 5 تای آن از خارج از محوطه جریمه بوده است. همچنین رونالدو دو بار هت تریک کرده است و 4 بار گل مساوی تیمش را به ثمر رسانده است.

رونالدو در این سال 7 بار بهترین بازیکن میدان شده است و 39 پاس کلیدی در کارنامه خود دارد. از سوی دیگر او 11 بار گلی زده که بازی را برای شیاطین سرخ با پیروزی تمام کرده است.

1470