واکنش کروس، کاسیاس و رئال مادرید به انتخاب جنجالی منچسترسیتی

واکنش کروس، کاسیاس و رئال مادرید به انتخاب جنجالی منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - انتخاب منچسترسیتی و لیورپول بالاتر از رئال مادرید در رده بندی بهترین باشگاه های جهان در مراسم فرانس فوتبال با جنجال ها و حاشیه های زیادی همراه شده است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که رسیدن جایزه بنزما به توپ طلا قابل پیش بینی بود و اهدای سایر جوایز به گاوی، لواندوفسکی، سادیو مانه، تیبو کورتوا، الکسیا پوتیاس و ... نیز با تردید چندانی مواجه نشده بود، انتخاب باشگاه برتر سال 2022 با جنجال های زیادی همراه شده است. در حقیقت فرانس فوتبال از سال گذشته جایزه بهترین باشگاه سال را باب کرده است. سال گذشته با توجه به این که باشگاه چلسی نماینده چندانی در جوایز فردی نداشت، با اهدای جایزه تیم برتر سال از انها دلجویی شد. برای امسال به نظر می رسد که رئال مادرید که به واسطه کامبک های بی نظیرش در فصل گذشته و  فتح لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا به علاوه سوپرجام اسپانیا و اروپا فصل درخشانی داشت، با اختلاف بتواند این جایزه را ببرد اما برگزار کنندگان مراسم به شکل عجیبی رئال مادرید را پس از منچسترسیتی و لیورپول قرار دادند. در حقیقت سیتی در فصل گذشته فاتح لیگ انگلیس شد در حالی که لیورپول در تورنمنت های بزرگ نظیر لیگ انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا موفق نبود.

صفحه رئال مادرید با توییتی شامل شکلک دو چشم متعجب به این انتخاب بحث برانگیز واکنش نشان داد. از سویی تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید در توییتی کنایه آمیز نوشته است:" سومین تیم برتر فصل 22-2021، راضی هستی رئال مادرید؟" و از طرفی ایکر کاسیاس دروازه بان اسبق رئال مادرید نیز توییت کرد:" جوایز مسخره... تبریک به رئال مادرید به خاطر رتبه سوم!"

4125