عکس؛ سه اسطوره کهکشانی رئال مادرید در مراسم توپ طلا

عکس؛ سه اسطوره کهکشانی رئال مادرید در مراسم توپ طلا

پایگاه خبری فوتبالی - مراسم توپ طلا در پاریس در حالی برگزار شد که برگزارکنندگان برای اهدای جوایز برخی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال را دعوت کرده بودند.

به گزارش فوتبالی، یکی از تصاویر جالب مربوط به نشستن رونالدو نازاریو، زین الدین زیدان و لوئیز فیگو در کنار هم بود، سه بازیکنی که انتقالشان به رئال مادرید در اوایل قرن 21 ولوله بزرگی را در دنیای فوتبال به پا کرد.

جنجالی ترین انتقال لوئیز فیگو بود که در سال 2000 از رقیب دیرینه یعنی بارسلونا به رئال مادرید ملحق شد، انتقالی که خیلی ها لقب "انتقال قرن" را برایش انتخاب کردند چرا که فیگو نه تنها در آن زمان به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد بلکه با انتقال مستقیم از بارسا به رئال، اتفاقی باورنکردنی را رقم زد. یک سال بعد زین الدین زیدان رکورد فیگو را شکست و به عنوان گران ترین بازیکن تاریخ تا آن زمان از یووه به رئال مادرید آمد تا در فینال چمپیونزلیگ 2002 یک گل تماشایی را به ثبت برساند. رونالدو نازاریو نیز پس از جام جهانی 2002 با کش و قوس های بسیار از اینتر به رئال مادرید ملحق شد. زیزو، فیگو و رونالدو بین سالهای 2002 تا 2005 در ترکیب رئال در کنار هم بودند که در نهایت با پیوستن ستاره پرتغالی به اینتر، این مثلث جادویی به پایان رسید هر چند که تحقق حضور این سه در کنار هم یکی از اتفاقات باورنکردنی در آن زمان در دنیای فوتبال به شمار می رفت.

4125