دروازه‎‌بان رئال مادرید فاتح جایزه یاشین شد

دروازه‎‌بان رئال مادرید فاتح جایزه یاشین شد

پایگاه خبری فوتبالی - تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال مادرید با شایستگی جایزه یاشین به عنوان بهترین دروازه بان سال 2022 فوتبال دنیا را کسب کرد.

به گزارش فوتبالی، عملکرد درخشان کورتوا در فصل گذشته باعث شد تا هیچ کسی تردیدی نداشته باشد که کورتوا شایسته این جایزه است. یکی از بهترین نمایش های تیبو به فینال لیگ قهرمانان اروپای 22-2021 برمی گردد که در بازی رئال مادرید و لیورپول خوش درخشید. تیبو در آن بازی به کابوسی برای صلاح، مانه و سایر بازیکنان لیورپول تبدیل شد و با کلین شیت نقش مهمی در قهرمانی رئال مادرید ایفا کرد.

کورتوا که در سال 2018 از چلسی به رئال مادرید ملحق شده بود، توانست با شایستگی جایزه یاشین را کسب کند. این دروازه بان در پنج بازی اخیر به علت مصدومیت از ناحیه کمر در ترکیب رئال مادرید حضور نداشته اما از مصدومیت ریکاوری کرده است و در بازی پیش رو حضور خواهد داشت. در رده بندی جایزه یاشین نفرات دوم به بعد بدین ترتیب هستند: آلیسون بکر، ادرسون، ادوارد مندی، مایک ماینیان، کوین تراپ، مانوئل نویر، یان اوبلاک، یاسین بونو و  هوگو لوریس.

تیبو کورتوا حالا آماده درخشش در ادامه فصل در ترکیب رئال مادرید و تیم ملی بلژیک می شود و به جام جهانی پیش رو نیز امید زیادی دارد و سعی می کند که بدرخشد.

4125