دومین توپ طلای متوالی برای یک بارسایی

دومین توپ طلای متوالی برای یک بارسایی

پایگاه خبری فوتبالی - هر چند که هواداران بارسلونا از نظر شرایط تیمی در چند سال اخیر شرایط جالبی نداشته اند اما به نظر می رسد که در مراسم های فردی حسابی پررنگ هستند.

به گزارش فوتبالی، سال گذشته پدری جایزه کوپا به عنوان بهترین بازیکن جوان را برده بود و امسال این جایزه نصیب گاوی دیگر هافبک جوان این تیم شد. از نظر توپ طلای زنان نیز به نظر می رسد که بارسایی ها خوش شانس بوده اند. در حقیقت الکسیا پوتیاس ستاره تیم زنان بارسلونا برای دومین سال پیاپی این جایزه را برد تا به اولین بازیکن تاریخ فوتبال زنان تبدیل شود که دو توپ طلا می برد. آدا هگربرگ و مگان رپینو نفرات قبلی بودند که این جایزه را برده بودند.

الکسیا پوتیاس در حال حاضر در حال ریکاوری از مصدومیت طولانی مدتش است چرا که فصل جاری را از دست داده و به نظر می رسد که شانسی برای تکمیل هت تریک خود در زمینه توپ طلا در سال آینده ندارد. پوتیاس و بقیه بازیکنان بارسایی اخیرا به نشانه قهر از تیم ملی زنان اسپانیا کناره گیری کرده بودند که این مسئله به شدت جنجال ساز شده بود. آنها از رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا خواسته بودند که خورخه ویلدا سرمربی این تیم را برکنار کند که با درخواستشان مخالفت شد و در نهایت همه بارسایی های تیم ملی زنان اسپانیا از این تیم انصراف دادند.

4125