هافبک بارسلونا جایزه کوپا را فتح کرد

هافبک بارسلونا جایزه کوپا را فتح کرد

پایگاه خبری فوتبالی - گاوی هافبک 18 ساله بارسلونا توانست جایزه کوپا را به عنوان بهترین بازیکن جوان جهان در مراسم فرانس فوتبال کسب کند.

به گزارش فوتبالی، مراسم توپ طلا در سالهای اخیر بهترین بازیکن جوان فوتبال دنیا را هم انتخاب می کند که به احترام ریموند کوپا مهاجم اسطوره ای فوتبال فرانسه و رئال مادرید این جایزه به یادش نام گذاری شده است. گاوی که در یک سال اخیر توانسته در بارسلونا و تیم ملی اسپانیا جا بیافتد، این جایزه را کسب کرد.

در حقیقت جود بلینگام، جمال موسیالا و ادواردو کاماوینگا دیگر نامزدهای سرشناس جایزه کوپا بودند که در نهایت گاوی این جایزه را از دست رونالدو نازاریو اسطوره فوتبال برزیل دریافت کرد. در حقیقت گاوی در حال حاضر توانسته به بازیکن اینده داری تبدیل شود. سال گذشته پدری دیگر هافبک بارسلونا این جایزه را برده بود و حالا یک بارسایی دیگر این جایزه را فتح کرده است. 

گاوی امیدوار است که در ادامه فصل شرایط بهتری با بارسلونا داشته باشد چرا که کاتالان ها پس از ناکامی های اخیرشان مقابل اینتر و رئال مادرید خطر فصلی کابوس وار را حس می کنند. حضور وی در جام جهانی نیز بسیار موثر خواهد بود تا بتواند زیر نظر لوئیز انریکه که به او باور دارد، ارزشهایش را نشان بدهد.

4125