کنایه گواردیولا به هواداران لیورپول به خاطر باران سکه

کنایه گواردیولا به هواداران لیورپول به خاطر باران سکه

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در این باره که برخی هواداران لیورپول در بازی یکشنبه و در زمان خوشحالی کردنش از گل مردود فودن به او سکه پرت کرده اند، گلایه کرد. مربی اسپانیایی بیان کرد:" در آنفیلد از همه جا به سمتم سکه می بارید!"

به گزارش فوتبالی، گواردیولا با تمسخر هواداران لیورپول گفت:" دفعه بعد می توانند بهتر هدف بگیرند. این بار چیزی به من نرسید. سال بعد دوباره باید تلاش کنند. آنها تلاش زیادی کردند که به من سکه بدهند اما موفق نشدند. چند سال پیش هدفگیری درستی به سوی اتوبوس (اشاره به اتفاقات سال 2018) داشتند اما این بار نه."

باشگاه لیورپول البته این اتفاق را محکوم کرده است و اعلام کرده است که با استفاده از دوربین های امنیتی تلاش خواهد کرد تا خاطیان را شناسایی و آنها را از ورزشگاه اخراج کند. باشگاه لیورپول در بیانیه ای نوشته است:" این اتفاق کاملا غیرقابل پذیرش است. این رفتار دور از استانداردهایی است که از هواداران در آنفیلد انتظار می رود."

از سویی وقتی که از کلوپ در مورد این اتفاق در کنفرانس مطبوعاتی پرسیده شد، گفت که اطلاعی ندارد هر چند که از جانب باشگاه لیورپول عذرخواهی کرد و بیان کرد:" از نظر من وحشتناک به نظر می رسد و متاسف هستم. اطلاعی ندارم اما به خاطرش عذرخواهی می کنم."

4125