شروع فصل وحشتناک هافبک سابق بارسلونا در تیم جدیدش

شروع فصل وحشتناک هافبک سابق بارسلونا در تیم جدیدش

پایگاه خبری فوتبالی - سسک فابرگاس دوست داشت که پیش از بازنشستگی به باشگاهی برود که بتواند از نظر روحی احیا شود.

به گزارش فوتبالی، این هافبک به گفته خودش بدترین سال دوران فوتبالش را در موناکو سپری کرده بود و به همین خاطر تصمیم گرفت که راهی لیگ دسته دو ایتالیا شود تا در باشگاهی توپ بزند که تمرکزش را روی حضور در سری آ گذاشته است و الببته خودش هم به یکی از سهامدارانش تبدیل شده است. در حقیقت فابرگاس می خواست در این تصمیم با آنری هم تیمی سابقش در آرسنال مشارکت کند اما به نظر می رسد که باشگاه کنونی او یعنی "کومو" کار بسیار سختی برای صعود به لیگ ایتالیا داشته باشد.  کومو شروع فصل جالبی نداشته است و پس از شکست مقابل مودنا حالا پس از 9 بازی در رده نوزدهم جدول قرار دارند و خطر سقوط به لیگ دسته سه ایتالیا را حس می کنند.

باشگاه کومو از 9 بازی اولش فقط شش امتیاز گرفته است که تنها پیروزی انها با نتیجه یک بر صفر مقابل پروجا بوده است و در مقابل اسپال، پیسا و کالیاری نیز یک امتیاز کسب کرده اند. از طرفی کاسنزا، سوتیرول، فروزینونه و برشا دیگر تیم هایی هستند که مقابل کومو پیروز شده اند.

هدایت باشگاه کومو به عهده جیاکومو گتوزو پسرعموی سرمربی کنونی والنسیا است. کومو در این فصل 19 گل دریافت کرده و میانگین ضعیف بیش از دو گل خورده در هر بازی را دارد و از طرفی در فاز هجومی نیز با فقط 9 گل آمار بسیار ضعیفی داشته اند. پاتریک کوترونه مهاجم این تیم که تجربه حضور در میلان را هم دارد، در کومو متولد شده که در این فصل فقط سه گل زده است. الکس بلانکو با دو گل در رده بعدی است و مانکاسو، آریگونی، یوانو ، وینیالی و کریگان هر کدام یک گل زده اند. سسک تا 2024 با کومو قرارداد دارد و حالا به نظر می رسد که باید تمرکزش را روی بقا در سری بی بگذارد و نه صعود به سری آ.

4125