وزیر ورزش توضیح داد؛ چرا آجورلو برکنار شد؟

وزیر ورزش توضیح داد؛ چرا آجورلو برکنار شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا تغییرات در مدیریت باشگاه استقلال به پرسپولیس هم سرایت خواهد کرد؟

به گزارش فوتبالی، هنوز دقایقی از خبر برکناری مصطفی آجورلو و انتخاب علی فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل جدید استقلال منتشر نشده بود که منابع غیررسمی، از احتمال تغییرات در باشگاه پرسپولیس خبر دادند منتهی خروجی جلسه دیروز هیات مدیره پرسپولیس، ادامه همکاری با رضا درویش به عنوان مدیرعامل بود.

وزیر ورزش که از دقایقی پیش میزبان خبرنگاران شده، در پاسخ به سوال خبرنگار فوتبالی درباره دلیل تغییر مدیرعامل استقلال گفت:" تغييرات را بايد به فال نيك بگيريم. تغيير چيز بدى نيست. تصميماتى كه هيات مديره باشگاه‌ها مى گيرند، براى ما محترم است. در خصوص پرسپوليس هم گزارش خاصى از تغييرات به دست ما نرسيده است. معمولا تغييرات پروسه اى را طى مى‌كند و طبق قانون انجام مى‌شود. يك سال عملكرد بررسى مى‌شود و بعد تصميم گيرى می‌شود. رفتن آقاى آجورلو دليل مديريتى داشت و مساله خاصى نيست. ما نقش هماهنگ كننده را در اين تغييرات داشتيم. از زحمات اقاى آجورلو تشكر مى كنم و انشالله هر جا صلاح باشد در ورزش از ايشان استفاده مى شود."

از صحبت‌های وزیر ورزش و جوانان می توان اینگونه برداشت کرد که هنوز با توجه به اینکه عمر مدیریتی رضا درویش به یکسال نرسیده، حمید سجادی و همکارانش به زمان بیشتری برای بررسی عملکرد مدیریتی او دارند.

آنچه مشخص است درویش فعلا امکان پیشبرد برنامه‌های خود را دارد و باید دید که چه عملکردی را از خود در ادامه به جای خواهد گذاشت.

7655