گل‌محمدی درباره بیرانوند از کی‌روش استعلام می‌گیرد؟

گل‌محمدی درباره بیرانوند از کی‌روش استعلام می‌گیرد؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا سرمربی پرسپولیس، بالاجبار، ستاره تیمش را در دو بازی آینده نیمکت نشین خواهد کرد؟

به گزارش فوتبالی، اگرچه علیرضا بیرانوند قبل از شروع هفته دوم برنامه ارزیابی فنی تیم ملی اعلام کرد که مشکل خاصی ندارد اما با توجه به حساسیتی که سرمربی تیم ملی روی وضعیت او دارد، شاید علی بیرو در دو بازی بعدی تیمش بازی نکند.

پس از تقابل پرسپولیس و مس رفسنجان که در دقایق پایانی توپهای زیادی روی دروازه بیرانوند ریخته شد، او به زمین افتاد تا دوباره نگرانی‌هایی بابت شرایط او به وجود بیاید.

گفته می‌شود با توجه به شرایط خاص علیرضا بیرانوند در آستانه جام جهانی 2022 قطر، کادرفنی پرسپولیس به تنهایی نمی‌تواند درباره حضور او در ترکیب اصلی تصمیم‌گیری کند و باید حتما یحیی گل‌محمدی از کارلوس کی‌روش در این زمینه استعلام بگیرد.

از سوی دیگر ثبت 6 کلین‌شیت در 9 بازی گذشته از سوی بیرانوند موجب شده تا یحیی علاقه‌ای به تغییر در دروازه تیمش نداشته باشد منتهی شاید او مجبور شود از احمد گوهری در دو بازی آینده تیمش استفاده کند.

سرمربی پرسپولیس، دیروز در مصاحبه‌ای درباره آخرین وضعیت بیرانوند گفته بود: بیرانوند مصدومیت خاصی ندارد و بحث این بود که از او مراقبت بیشتری انجام بدهیم و این مراقبت دو‌طرفه باشد. یعنی هم در اردوی تیم ملی و هم در پرسپولیس سعی کنیم تمرینات اختصاصی‌ برای بیرانوند در نظر بگیریم که به او کمک کند.

7655