روایت جالب بارسایی «نفوذی» از حضور در ال‌کلاسیکوی برنابئو

روایت جالب بارسایی «نفوذی» از حضور در ال‌کلاسیکوی برنابئو

پایگاه خبری فوتبالی - دنی آلوز بازیکن اسبق بارسلونا در صفحه اینستاگرامش در مورد تجربه تماشای ال کلاسیکو از سکوهای برنابئو همچون یک هوادار عادی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن کنونی تیم پوماس مکزیک تصویری از خودش در میان هواداران در برنابئو منتشر کرد و گفت:" همیشه باید شخصیت ویژه ای داشته باشی تا چیزهایی را تجربه کنی که هرگز تجربه نکرده ای. ال کلاسیکوی امروز را به شکل متفاوتی تجربه کردم که حس متفاوتی داشت و انگیزه بزرگی برایم وجود داشت تا از درون این شرایط را دنبال کنم. چه محیط بدی پیرامونم وجود داشت اما مثل یک قهرمان توانستم طاقت بیاورم!" این مدافع متن خود را با یک شکلک خنده به پایان رسانه است.

مدافع 39 ساله سابق بارسلونا در مورد پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا با نتیجه سه بر یک نیز نوشت:" متاسفانه برای بارسایی ها نتیجه خوشایندی نبود اما وقتی که شرایط خوب پیش نمی رود هم باید از تیمت حمایت کنی. این بهترین زمان برای حمایت کردن است به خصوص وقتی که شرایط خوب پیش نمی رود."

از سویی خوانا سانز همسر دنی آلوز نیز توضیح جالبی را در مورد سفر این بازیکن به مادرید برای تماشای ال کلاسیکو داد:" باید می نوشتی که خواب ماندی، پرواز را از دست دادی و مجبور شدی پرواز دیگری را بخری!"

4125