برنامه ویژه پرسپولیس برای ورزشگاه کاظمی

برنامه ویژه پرسپولیس برای ورزشگاه کاظمی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس قصد دارد به صورت اساسی مشکل زمین تمرین را برطرف کند.

به گزارش فوتبالی، مشکلات زمین تمرین پرسپولیس طی ماه‌های اخیر باعث اعتراض کادرفنی و بازیکنان این تیم شد و بعد از پیگیری‌های مدیران پرسپولیس، نهایتا مجموعه تهرانسر در اختیار یحیی گل‌محمدی و شاگردانش قرار گرفت.

جدا از آنکه قرار است چمن ورزشگاه شهید کاظمی در روزهای تعطیلی لیگ مورد ترمیم قرار بگیرد، باشگاه پرسپولیس برنامه‌ای برای توسعه این مجموعه تمرینی دارد.

گفته می‌شود درویش قصد دارد زمین‌های پشت ورزشگاه شهید کاظمی را تبدیل به دو زمین چمن مجهز کند  تا در صورت اجرایی شدن آن، قرمزها در فصل آینده سه زمین چمن خوب و مجهز داشته باشند.

در همین رابطه قرار است به زودی جلسه‌ای میان درویش و یک شرکت پیمانکار جهت احداث دو زمین چمن در ورزشگاه کاظمی در ساختمان باشگاه پرسپولیس برگزار شود.

مدیران باشگاه پرسپولیس همچنین قصد دارند در چند روز آینده جهت حل و فصل مشکل به وجود آمده درباره مالکیت این ورزشگاه، به دیدار وزیر ورزش رفته تا از طریق حمید سجادی، ماجرا را حل کنند

مدیران باشگاه پرسپولیس قصد دارند پس از گرفتن سند قطعی ورزشگاه کاظمی، نام این مجموعه ورزشی را نیز تغییر دهند، طبق توافق مدیران باشگاه پرسپولیس با پیمانکار جدید، ابتدا نام این ورزشگاه تغییر خواهد کرد و سپس اقدامات لازم جهت تجهیز ورزشگاه خانگی باشگاه پرسپولیس انجام خواهد شد.

روز گذشته نیز شهریاری رییس هیات مدیره قرمزها اشاره‌ای به توسعه مجموعه کاظمی کرد و در واکنش به انتقادهای کادرفنی درباره زمین چمن تمرین و مشکلاتی که در راه قرارداد با مجموعه تهرانسر به وجود آمد اینگونه توضیح داد و گفت: "در این باره تصمیم‌هایی اخذ شده بود که با زحمات دوستان و مدیرعامل اجرایی شد. زمین تمرین جدیدی برای تیم در اختیار گرفتیم. هم زمان پروژه بازسازی زمین کنونی دنبال می‌شود. همچنین این فکر را دنبال می‌کنیم که بعد از کاستن مشکلات روزمره‌ای که بر جای مانده از گذشته است، زمین تمرین شماره دو را در مجموعه شهید کاظمی احداث می‌کنیم."

7655