واکنش مدیرعامل فولاد به خبر عجیب درباره وریا غفوری

واکنش مدیرعامل فولاد به خبر عجیب درباره وریا غفوری

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه فولاد به اخباری که طی روزهای گذشته درباره وریا غفوری در فضای مجازی مطرح شده، واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، جدا از ماجرای مربوط به مچ‌بند مشکی وریا غفوری، این خبر در برخی کانال‌های تلگرامی دیده شد که قبل از بازی پیکان مقابل فولاد، نیروهای امنیتی با هدف بازداشت بازیکن فولاد، به اردوی شاگردان نکونام رفته‌اند منتهی اتفاقاتی رخ می‌دهد که خروجی‌اش، منتفی شدن بازداشت غفوری بوده است.

موضوعی که در این خبر باعث ناراحتی مدیرعامل فولاد شده، برخی ادعا‌ها درباره هماهنگی نیروهای امنیتی با باشگاه فولاد برای بازداشت غفوری بوده است.

گرشاسبی در واکنش به این موضوع به سایت آنا گفته است: یعنی نیروهای امنیتی برای انجام وظیفه خود به هماهمگی با فولاد نیاز دارند؟ اگر وریا غفوری بازداشت شده بود در زمین بازی چه می کرد؟ یک ابلاغیه ای برای این بازیکن آمده بود و مامور هم انجام به وظیفه است و برایش فرقی ندارد فردی که خوانده شده در چه شغلی است و در چه جایی است. هیچ مشکلی هم به وجود نیامد و برخی فقط می‌خواهند با حاشیه‌سازی در تیم فولاد اختلال ایجاد کنند. ما اول فصل وریا غفوری را جذب کردیم که این بازیکن را حمایت کنیم و الان طوری می‌نویسند که ما دنبال بازداشت او بوده‌ایم.

1984