ماجرای جلسه بزرگترهای پرسپولیس با درویش؛ تهدید به اعتصاب صحت داشت؟

ماجرای جلسه بزرگترهای پرسپولیس با درویش؛ تهدید به اعتصاب صحت داشت؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا بازیکنان پرسپولیس مدیران این باشگاه را تهدید به اعتصاب کردند؟

به گزارش فوتبالی، روز گذشته اخبار ضد و نقیضی درباره اعتراض بازیکنان پرسپولیس به مدیران باشگاه در رابطه با جریمه 10 درصدی مبلغ قرارداد آنها به گوش رسید که این موضوع، یکی از سوژه‌های صحبت‌های یحیی گل‌محمدی با اعضای هیات مدیره باشگاهش بوده است.

ماجرا از این قرار است بازیکنان پرسپولیس - که از عدم پرداخت مطالبات فصل گذشته و میزان دریافتی این فصل ناراحت بودند - پیش از بازی با مس رفسنجان متوجه کسر 10 درصد از قرارداد فصل گذشته خود بابت شکست فصل گذشته مقابل آلومینیوم در جام حذفی می‌شوند، موضوعی که نه تنها ناراحتی قرمزها را افزایش می‌دهد بلکه صحبتهایی درباره احتمال اعتصاب هم منتشر می‌شود.

پس از این موضوع بزرگترهای تیم در جلسه‌ای که در دفتر باشگاه با رضا درویش برگزار می‌کنند با گلایه از این تصمیم مدیران باشگاه از او توضیح می‌خواهند.

گفته می‌شود در جلسه بزرگترهای پرسپولیس با درویش، این بحث مطرح می‌شود که بازیکنان به صراحت نگفته‌اند که اگر تا بعد از تعطیلات لیگ برتر مطالبات فصل قبل و جاری پرداخت نشود، تمرین نمی کنند بلکه گفته‌اند اگر طلب بچه‌ها تا آن زمان داده نشود بعید است بتوان آنها را راضی کرد که تمرین کنند چرا آنها خودشان را با سایر تیمها مقایسه می‌کنند که پرداختی خوبی به بازیکنانشان داشته‌اند.

بازیکنان پرسپولیس که از عدم دریافت مطالبات و جریمه 10 درصدی خود به شدت شاکی بودند خطاب به درویش می‌گویند: این سومین فصل متوالی است که 5 تا 10 درصد از قرارداد ما کسر می شود.چه قهرمان شدیم چه نشدیم!این بدور از انصاف است، انتظار نداریم باشگاه هر فصل یک جوری از سر و ته مطالبات فصل قبل ما را بزند.خودتان را جای ما بگذارید،ما از شما انتظار داریم این روند را قطع کنید.

7655