اعتراف مدافع بارسلونا پس از شکست مقابل رئال مادرید

اعتراف مدافع بارسلونا پس از شکست مقابل رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - ژول کنده مدافع فرانسوی بارسلونا اعتراف کرد که آن‌ها نتوانستند ضد حملات رئالی‌ها را کنترل کنند و به خاطر همین موضوع شکست خوردند. 

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید امروز موفق شد در برنابئو 3-1 بارسلونا را شکست دهد و ضمن گرفتن انتقام شکست فصل قبل، به صدر لالیگا برگردد. این بازی یک صحنه جنجالی داوری هم داشت و بازیکنان بارسا معتقدند بودند در دقیقه 75 داور باید برخورد دنی کارواخال و لواندوفسکی را پنالتی می گرفت. رئال همچنین با دخالت وی ای آر در دقیقه 90 به یک ضربه پنالتی هم دست یافت که رودریگو آن را گل کرد. 

به نقل از سایت DAZN، کنده پس از پایان بازی گفت: "واقعا ناراحت و ناامید هستیم. بازی ضعیفی به نمایش نگذاشتیم، اما در نیمه اول نتوانستیم خیلی خوب ظاهر شویم، جایی که آن‌ها بسیار بابرنامه و پرانرژی ظاهر شدند، مخصوصاً در انتقال توپ از دفاع به حمله و ضد حملات. می‌توانستیم روی گل اول خطا کنیم تا اجازه ندهیم حمله آن‌ها شکل بگیرد و البته گل دوم نیز چنین بود. این قدرت رئال مادرید است. دو حمله، دو گل. باید از این شکست درس بگیریم تا در بازی‌های آینده دوباره دچار چنین گرفتاری نشویم. هنوز راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده و مطمئنم به شرایط آرمانی بازخواهیم گشت."

4416