پیروزی بزرگ فاینورد در بازی ۶ امتیازی؛ حضور کوتاه جهانبخش مقابل تیم اسبق

پیروزی بزرگ فاینورد در بازی ۶ امتیازی؛ حضور کوتاه جهانبخش مقابل تیم اسبق

پایگاه خبری فوتبالی _تیم فوتبال فاینورد در حضور کوتاه‌مدت علیرضا جهانبخش از سد میزبان خود آلکمار گذشت و به رده‌ دوم جدول رده‌بندی لیگ هلند صعود کرد.

به گزارش  فوتبالی ، تیم‌های آزِد آلکمار و فاینورد از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه به وقت تهران در هفته دهم رقابت‌های لیگ فوتبال هلند موسوم به اردیویزه در ورزشگاه آفاس به مصاف یکدیگر رفتند که تیم میهمان با نتیجه‌ سه بر یک به پیروزی مهم و ارزشمندی دست یافت.

ابتدا این آلکمار بود که در دقیقه‌ ۲۶ توسط ینس اودگارد به گل رسید اما این تازه شروع ماجرای این بازی جذاب بود. اورکون کوکچوی ترکیه‌ای در دقیقه‌ ۳۱ از روی نقطه‌ پنالتی نتیجه را به تساوی کشاند. نیمه‌ی اول با همین نتیجه به اتمام رسید.

در ۴۵ دقیقه‌ی دوم بازهم فاینورد بود که به گل رسید. سباستین زیمانسکی ۱۱ دقیقه‌ بعد از آغاز بازی موفق شد گل دوم تیم میهمان را به ثمر برساند و دنیلو در دقیقه‌ ۸۲ تیر خلاص را به پیکره‌ آلکمار وارد ساخت تا نتیجه سه بر یک شود.

فاینورد با این پیروزی مهم در جدالی ۶ امتیازی، ۲۳ امتیازی شد و با ثبت اولین باخت این فصل آزد، به طور موقت جای این تیم را در رده‌ دوم گرفت. آنها حالا با صدر یک امتیاز فاصله دارند؛ مگر اینکه آژاکس در بازی خود بتواند به برتری برسد. در این صورت فاصله با صدر به ۲ امتیاز افزایش خواهد یافت. آلکمار هم با همان ۲۳ امتیاز فعلا تیم سوم جدول است و پیروزی آژاکس آنها را به رتبه‌ چهارم می‌فرستد.

علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی فاینورد و ستاره‌ اسبق آلکمار از دقیقه‌ ۸۵ وارد زمین شد و چند دقیقه‌ای برای تیمش بازی کرد.

۱۳۹۷