عکس؛ لحظه‌ای که تراشتگن مبهوت شوت دیدنی والورده شد

عکس؛ لحظه‌ای که تراشتگن مبهوت شوت دیدنی والورده شد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید موفق شد در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه سه بر یک بارسلونا را شکست دهد و بدین ترتیب به تنهایی تبدیل به صدرنشین رقابت های لالیگا شود.

به گزارش فوتبالی، در این بازی فدریکو والورده چهره درخشان رئال مادرید بود که موفق شد گل دوم مادریدی ها را وارد دروازه بارسلونا کند و بدین ترتیب آب سردی بر پیکر بارسلونا بریزد و کار آن ها را دشوار کند.

بارسلونا در 6 بازی اخیر هیچ گلی در رقابت های لالیگا دریافت نکرده بود اما رئال مادرید این طلسم را شکست. گل دوم رئال مادرید در این بازی در دقیقه 35 توسط فدریکو والورده روی یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه به ثمر رسید.

مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی بارسلونا روی این گل در ابتدا انتظار این را نداشت که شوتی از طرف والورده دریافت کند و مات و مبهوت شد و وقتی که به سمت توپ شیرجه رفت دیگر دیر شده بود و بدین ترتیب دروازه این دروازه بان آلمانی باز شد. 

این سومین گل والورده در ال‌کلاسیکوها بود. ابتدا او 24 اکتبر 2020 در دقیقه 5 بازی ال‌کلاسیکوی رفت لالیگا در نوکمپ توانسته بود دروازه بارسا را باز کند. رئال آن بازی را 1-3 برد. او ژانویه گذشته در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا نیز موفق شده بود گل سوم و پیروزی بخش رئال را به بارسا بزند. در دیداری که رئال 3-2 برنده شد.

1470