اظهارنظر جالب کلوپ پیش از دیدار با منچسترسیتی: کاش پپ 4 سال مرخصی می‌گرفت

اظهارنظر جالب کلوپ پیش از دیدار با منچسترسیتی: کاش پپ 4 سال مرخصی می‌گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول اعتراف کرد که بدون حضور پپ گواردیولا، می‌توانست به موفقیت‌های زیادی با لیورپول برسد. 

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 19 به وقت تهران، تیم‌های لیورپول و منچسترسیتی از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه انفیلد مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. یورگن کلوپ و پپ گواردیولا یکی از بزرگ ترین جدال‌های تاریخ لیگ برتر را در چند سال اخیر رقم زده‌اند و البته سرمربی سابق بایرن مونیخ و بارسلونا در لیگ برتر انگلیس موفق تر بوده است. 

به نقل از سایت گل، حالا کلوپ درباره اینکه در صورت خروج گواردیولا از سیتی، دلش برای او تنگ خواهد شد یا نه گفت: "نه، ترجیح می‌دادم پپ به مرخصی چهارساله می‌رفت. در حقیقت در حال حاضر نیز چنین خواسته‌ای دارم. صادقانه این چیزی که گفتم جوک است، اما نمی‌دانم چند وقت یک بار باید این حرف را بزنم، اما او بهترین مربی جهان است و همیشه این را ثابت کرده. کاری که او می‌کند خیلی خاص است و من به آن احترام می‌گذارم. من و پپ بهترین دوست های هم دیگر نیستیم، چون خیلی خوب یک دیگر را نمی‌شناسیم، اما من برای او احترام زیادی قائلم و می‌دانم که او نیز به کار من در لیورپول احترام می‌گذارد. برای رقابت بین ما دو نفر، شما نیاز به بی احترامی کردن نداریم. من همیشه به تحسین چیزهای خوب می‌پردازم."

4416