پیروزی اینتر با درخشش ستاره آرژانتینی

پیروزی اینتر با درخشش ستاره آرژانتینی

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر موفق شد در دیدار خانگی مقابل سالرنیتانا با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد. 

به گزارش فوتبالی، ظهر امروز تیم‌های اینتر و سالرنیتانا از سری رقابت‌های سری آ ایتالیا در ورزشگاه جوزپه مه آتزا مقابل هم صف آرایی کردند. اینتر با 15 امتیاز در رده هشتم و سالرنیتانا با 10 امتیاز در رده دوازدهم قرار داشت. شاگردان سیمونه اینزاگی در وسط هفته گذشته توانستند با نتیجه 3-3 بارسلونا را در نیوکمپ متوقف کنند و حالا شانس بسیار زیادی برای صعود به مرحله حذفی دارند. 

اینتر که شروع بهتری نسبت به میهمانش داشت، در دقیقه 14 به گل رسید. لائوتارو در 25 متری دروازه و پس از دریافت توپ از نیکولو بارلا با شوتی محکم و تماشایی موفق شد دروازه سالرنیتانا را باز کند و اینتر را 1-0 پیش بیندازد. او چهارشنبه شب هم توانسته بود یکی از سه گل تیمش را برابر بارسا به ثمر برساند. این گل شماره 62 او برای اینتر در سری آ بود و با رکورد دیه‌گو میلیتو برابری کرد.

در دقیقه 21 شوت از راه دور کاستانوس به تور کنار دروازه اینتر خورد و راهی به دروازه پیدا نکرد. اینتر در ادامه توسط ادین ژکو صاحب بخت گلزنی شد. پاس عمقی بارلا می توانست با ضربه ژکو به گل تبدیل شود ولی دروازه بان سالرنیتانا توپ را راهی کرنر کرد. در دقیقه 37 ضربه سر میلان اشکرینیار با اختلاف اندک از روی دروازه به بیرون رفت. سالرنیتانا در دقیقه 41 با ضربه پیونتک می توانست کار را به تساوی بکشاند ولی واکنش خوب اونانا توپ را راهی کرنر کرد. لائوتارو در دقیقه 45 دو بخت متوالی گلزنی داشت که از دست داد تا نیمه اول با برتری 1-0 نراتزوری به اتمام برسد.


اینتر در نیمه دوم هم تیم برتر میدان بود و در دقیقه 59 اختلاف را به دو گل رساند. پاس قطری عالی هاکان چالهان اوغلو در درون محوطه جریمه به بارلا رسید و او هم با یک کنترل خوب و دریبل مدافع مستقیم خود، با ضربه پای چپ توپ را به تور چسباند.


4416