پیش‌بینی جالب رئیس سابق رئال مادرید از ال‌کلاسیکو

پیش‌بینی جالب رئیس سابق رئال مادرید از ال‌کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - رامون کالدرون، رئیس سابق رئال مادرید، به اسپورت گفت که فردا بارسا می تواند به راحتی در برنابئو رئال را شکست دهد.

به گزارش فوتبالی، رامون کالدرون بین سال های 2006 تا 2009 رئیس رئال مادرید بود و در این مقطع رئال دو قهرمانی لالیگا را جشن گرفت. در آستانه بازی رئال و بارسا که فردا در برنابئو برگزار می شود، او به نشریه اسپورت گفت که بارسا می تواند فردا برنده بازی باشد.

کالدرون گفت: "بازی بزرگی خواهد شد و همه دنیا آن را تماشا می کنند که برای اسپانیا افتخار بزرگی است. هر دو تیم شرایط خوبی دارند و در لالیگا هنوز نباخته اند. با وجود عملکرد بد بارسا در لیگ قهرمانان، فردا شاهد بازی برابری خواهیم بود."

کالدرون ادامه داد: "نمی توان لیگ قهرمانان را با لالیگا مقایسه کرد. بارسا پروژه ای جدید را شروع کرده و به زمان نیاز دارد. با این حال بارسا بازیکنان سطح بالا و بسیار خوبی دارد که می توانند به ناکامی در لیگ قهرمانان بهترین واکنش را نشان داده و در لالیگا جبران کنند. بارسا تیم خوبی دارد و می تواند مثل بازی برگشت فصل قبل(0-4)، فردا رئال را به راحتی و بی‌نقص در برنابئو شکست دهد. این ال‌کلاسیکو البته در سرنوشت قهرمانی تاثیرگذار نیست."

4416