هشدار ستاره رئال مادرید به بارسایی‌ها: تا حالا در ال‌کلاسیکو نباخته‌ام

هشدار ستاره رئال مادرید به بارسایی‌ها: تا حالا در ال‌کلاسیکو نباخته‌ام

پایگاه خبری فوتبالی - فرلاند مندی ستاره فرانسوی رئال مادرید به کری خوانی با بارسلونا و هواداران این تیم پرداخت و اذعان کرد که تاکنون در ال کلاسیکوها شکست نخورده است. 

به گزارش فوتبالی، عصر امروز (یک شنبه) تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. فرلاند مندی که کارنامه بسیار درخشانی در ال کلاسیکوها دارد، به خبرنگاران گفت: "شرایط تیم عالی است. می‌خواهیم در ال کلاسیکو برنده شویم و برای این کار باید از دل و جان مایه بگذاریم. بازی بسیار خاصی است، چون هر دو باشگاه از تاریخ بسیار بزرگی برخوردار هستند. باید با تمام قوا به میدان رویم و سه امتیاز را کسب کنیم."

مندی در ادامه افزود: "تاکنون در ال کلاسیکوها نباخته‌ام، اما نمی‌دانم که این موضوع به نفع من است یا خیر. فقط می‌توانم بگویم که در تمامی ال کلاسیکوهایی که من حضور داشتم، رئال عملکرد بسیار خوبی ارائه داده و نتیجه به نفع ما تمام شده است."

"من بیشتر بازیکن دفاعی هستم تا هجومی، اما حاضرم با توجه به خواسته‌های آنچلوتی تغییر پست بدهم. مهم ترین نکته این است که محکم و قوی باشم و بتوانم به هم تیمی‌هایم در زمین کمک کنم. فکر می‌کنم دلیل این که تاکنون در لالیگا نباخته‌ایم، اتحاد تیم است."

4416