جزییات شکایت علیپور از پرسپولیس

جزییات شکایت علیپور از پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- چرا باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت مهاجم اسبقش محکوم شد؟

به گزارش فوتبالی، ماجرا از این قرار است که علی علیپور پس از جدایی از جمع قرمزها در پایان لیگ نوزدهم حاضر به تمدید قرارداد خود با این باشگاه نشد تا راهی لیگ حرفه‌ای پرتغال شود. این که در آن مقطع از باشگاه پرسپولیس طلبکار بود اما مدیرعامل وقت یعنی مهدی رسول‌پناه از پرداخت مطالبات باقی‌مانده و آپشن‌های قرارداد او صرف نظر کرده و جلسه‌اش مدیر برنامه‌های این بازیکن هم به نتیجه‌ای نمی‌رسد تا علیپور که با مدیران بعدی پرسپولیس هم برای دریافت مطالباتش به توافق نرسیده بود.، نهایتا مجبور به شکایت از باشگاه اسبقش شود.

با توجه به رای صادره باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ 9 میلیارد و 10 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 196 میلیون و 418 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد، همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 900 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

علی علیپور، چند فصلی در پرسپولیس بازی می کرد و از این تیم راهی تیم ماریتیموی پرتغال شد تا بتواند با درخشش در لیگ‌های اروپایی پیراهن تیم ملی را بر تن کند اما نمایش نسبتا خوب او در لیگ پرتغال و حتی انتقال به تیم ژیل ویسنته موجب نشد تا او بتواند به آرزویش برسد.

7655