سرمربی پرسپولیس مهمان ویژه جلسه مهم هیات مدیره پرسپولیس؟

سرمربی پرسپولیس مهمان ویژه جلسه مهم هیات مدیره پرسپولیس؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا یحیی گل‌محمدی در جلسه امروز هیات مدیره پرسپولیس شرکت خواهد کرد؟

به گزارش فوتبالی، جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز در حالی قرار است در وزارت ورزش برگزار شود که گفته می‌شود اعضای هیات مدیره قرمزها از یحیی گل‌محمدی درخواست کرده‌اند تا در این جلسه شرکت کند.

سرمربی پرسپولیس در حالی به جلسه امروز هیات مدیره دعوت شده که بر اساس برخی اخبار، این احتمال وجود دارد که یک روز بعد از تغییر مدیرعامل باشگاه استقلال، رضا درویش نیز به دلیل حواشی بازی پرسپولیس- تراکتور از مدیرعاملی پرسپولیس کنار گذاشته شده و شخص دیگری جانشین او شود.

بر اساس اطلاعاتی که به خبرنگار فوتبالی رسیده، یحیی به دلیل حساسیت این موضوع تردیدهایی برای شرکت در جلسه امروز دارد، از یک طرف او هر چند در برخی موارد اختلاف نظرهایی با رضا درویش داشته و دارد اما با توجه به اینکه مدیرعامل پرسپولیس کلیه خواسته‌های او را در فصل نقل و انتقالات برآورده کرد و در مدت زمانی که مدیریت پرسپولیس را بر عهده داشته عملکرد خوبی ارائه کرده، نمی‌خواهد در روز برکناری درویش به جلسه هیات مدیره برود تا این تصور به وجود بیاید که سرمربی قرمزها نیز مخالف ادامه حضور درویش در باشگاه پرسپولیس است.

فعلا برگزاری جلسه هیات مدیره به قوت خود باقی است و هنوز هیچ منبع رسمی برکناری رضا درویش را تایید و تکذیب نکرده است.

باید منتظر ماند و دید آیا یحیی گل‌محمدی در نهایت راهی ساختمان وزارت ورزش برای شرکت در جلسه هیات مدیره پرسپولیس خواهد شد یا خیر.

7655