صحبت‌های بازیکن مازاد بارسلونا که در لیگ آمریکا احیا شد

صحبت‌های بازیکن مازاد بارسلونا که در لیگ آمریکا احیا شد

پایگاه خبری فوتبالی - ریکی پوچ محصول آکادمی بارسلونا از موفقیت در تیم ژاوی ناامید شد و با وجود آن که همچنان می توانست در سطح اول فوتبال اروپا بازی کند، در تصمیمی غیرمنتظره راه حضور در لیگ آمریکا را در پیش گرفت تا در لس آنجلس گالکسی بازی کند.

به گزارش فوتبالی، پوچ در مورد اولین ماه هایش در لیگ آمریکا گفت:"بر اساس چیزی که در لیگ آمریکا می بینم، بازیها خیلی نزدیک هستند و درگیری ها خیلی نزدیک هستند. در اسپانیا این گونه نیست. در اسپانیا همیشه یک تیم صاحب توپ است. با بارسلونا همیشه توپ را داشتیم و به همین خاطر نیازی نبود که زیاد بدویم. از نظر بدنی در ابتدا در گالکسی در آمادگی صد در صدی نبودم اما حالا شرایط بهتری دارم. برایم مشکل بود که از نظر بدنی آماده شوم اما در حال حاضر شرایط برایم عالی است. در بارسلونا اعتماد به نفس کافی را نداشتم. در گالکسی دقایق بیشتری را دارم و همین باعث شده تا بتوانم سبک بازی و ایده هایم را در تیم جدیدم پیاده کنم."

ریکی پوچ ده بازی در گالکسی داشته که با سه گل و دو پاس گل نمایش خوبی داشته و به نظر می رسد که در حال احیای مسیر فوتبالش در لیگ آمریکاست و به نظر می رسد که انتخاب کاملا درستی را انجام داده است.

4125