ژاوی مامور مهار وینیسیوس را انتخاب کرد

ژاوی مامور مهار وینیسیوس را انتخاب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - آس گزارش داده است که الخاندرو بالده محصول آکادمی بارسلونا به احتمال فراوان در ال کلاسیکوی یکشنبه عصر در ترکیب اصلی کاتالان ها قرار خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، ژاوی برای تقویت خط هافبک خود به شکل ویژه ای روی بالده حساب کرده است. جرارد پیکه پس از نمایش ضعیفش مقابل اینتر از ترکیب کنار می رود. بالده به احتمال فراوان در پست دفاع راست قرار می گیرد و مامور مهار وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی و بهترین بازیکن فصل رئال مادرید خواهد بود.

ژول کنده به تازگی از مصدومیت برگشته و با توجه به این که هنوز به آمادگی کامل نرسیده، به جای پست دفاع راست  در پست دفاع میانی قرار می گیرد. مدافع فرانسوی هنوز در آمادگی بدنی کامل نیست و به زوج اریک گارسیا در خط دفاعی تبدیل خواهد شد. بدین ترتیب مارکوس آلونسو محصول آکادمی رئال مادرید نیز می تواند در پست دفاع چپ قرار بگیرد. مارکوس فصل گذشته با چلسی به برنابئو آمد و از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و بازی یکشنبه فرصتی برای اوست تا انتقام بگیرد.

بدین ترتیب ممکن است که سرجی روبرتو، جرارد پیکه و جوردی آلبا که سه تا از کاپیتان های بارسلونا هستند، از ترکیب ال کلاسیکو دور بمانند و جای خود را به چهره های جدیدتر یا جوان تر بدهند.

4125